Publicerat Mars 10, 201016 yr Håller på att dra igång ungdomsverksamheten på Hisingen Göteborg jaktvårdskret ihop med en kille till. Vi behöver en bra bild att lägga upp på hemsidan så om du har en fin som du tillåter oss lägga upp så tveka inte... mvh Christian
Publicerat Mars 10, 201016 yr har sparat ner en del bilder jag tycker är fina. vem som har tagit dom har jag inte en aning om jaja är är några
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare har sparat ner en del bilder jag tycker är fina. vem som har tagit dom har jag inte en aning om jaja är är några jättebra. problemet är väl kanske att om vi inte har tillåtelse från fotografen att det kan bli problem. Så man bör själv vara fotograf. ös på bara
Publicerat Mars 10, 201016 yr jättebra. problemet är väl kanske att om vi inte har tillåtelse från fotografen att det kan bli problem. Så man bör själv vara fotograf.ös på bara nej tänkte på de. jag är dock förälskad i bilden på bocken
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare nej tänkte på de. jag är dock förälskad i bilden på bocken ja den är riktigt fin! Bilder i en situation ex. taget bakifrån under fågeljakt med skytt och fågel i bild. Bara en tanke. Lite svårt att skjuta och ta kort själv hehe
Publicerat Mars 10, 201016 yr själv print screenat den från den estlänska webbcameran Härlig bild från trijicons härliga riktmedel Min lilla favvogris
Publicerat Mars 11, 201016 yr Håller på att dra igång ungdomsverksamheten på Hisingen Göteborg jaktvårdskret ihop med en kille till. Vi behöver en bra bild att lägga upp på hemsidan så om du har en fin som du tillåter oss lägga upp så tveka inte...mvh Christian Vad för typ av bild? Jag har en del bilder som är helt ok att låna.
Publicerat Mars 11, 201016 yr Författare Vad för typ av bild?Jag har en del bilder som är helt ok att låna. Bilden är tänkt att locka unga att kontakta oss om ungdomsverksamheten. Ska se spännande ut, gärna i någon jaktsituation där det händer något. Beskrev längre upp om fågeljakt där man ser skytten och fågeln i samma bild. Ett rådjur i skjutögonblicket? Jag vet inte. Lägg upp lite bilder du är nöjd med så får vi se... Är ju nästan en liten prestigetävling gubbar
Publicerat Mars 11, 201016 yr Håller på att dra igång ungdomsverksamheten på Hisingen Göteborg jaktvårdskret ihop med en kille till. Vi behöver en bra bild att lägga upp på hemsidan så om du har en fin som du tillåter oss lägga upp så tveka inte...mvh Christian Är i samma situation i Askersund. Får man hänga med och använda bilderna? Men som sagt så tycker jag att man ska vara fotograf själv för att det ska fungera.
Publicerat Mars 11, 201016 yr Oj... Har dock inte så många bilder där man ser både hundförare och hund mitt i jakten sas tyvärr.
Publicerat Mars 11, 201016 yr Sedan finns det ju ungefär 1500000 andra bilder också varav en del rena naturbilder, en del bilder från div. älgjakter där hundarna är med osv... Därav att jag frågade vad för typ av bilder ni var ute efter
Publicerat Mars 11, 201016 yr Verkligen många fina bilder, men den här var ju snäppet över alla andra. Här finns ju allt som jakten ger i en och samma bild. Jämta, stående ovationer! Mvh Jonas
Publicerat Mars 11, 201016 yr Verkligen många fina bilder, men den här var ju snäppet över alla andra.Här finns ju allt som jakten ger i en och samma bild. Jämta, stående ovationer! Mvh Jonas Håller med. Känslan i denna bild ger i alla fall mig pytteskinn.
Publicerat Mars 11, 201016 yr Författare skitfina bilder Jämta! Det är bara att ösa på, risken är väl att tråden blir för stor. Kan tänka mig att vi beslutar om en bild någon gång nästa vecka. Men du hade några starka konkurrenter där Jämta! Naturbilder finns det massor. Efterlyser action i bilden om ni förstår. Jag har inte patent på det här lindberg så det är nog bara att välja Nuvarande bilden på hemsidan som symboliserar ungdomssektionen är en lerduvekastare så den är inte svår att bräcka.
Publicerat Mars 11, 201016 yr jädrar vilket jaktsug jag fick av dom bilderna. och då fyller dom sin funktion
Publicerat Mars 11, 201016 yr Författare jädrar vilket jaktsug jag fick av dom bilderna. och då fyller dom sin funktion tycker du det, känner inte allllls så.....
Publicerat Mars 11, 201016 yr tycker du det, känner inte allllls så..... Nu behöver du inte leka viktig
Publicerat Mars 11, 201016 yr Författare hehe inte alls, försöker bara intala mig att jag inte är sugen på jakt. två nya bössor som jag inte kunnat skjuta in och så. Tror fan inte det kan bli värre. Pessimisten: Mycket värre än såhär kan det knappast bli! Optimisten: Jodå, det kan de!
Publicerat Mars 13, 201016 yr Författare Snyggt jämta. Fin hund du har! Tror säkert en av dina bilder kommer med. men jag är ju inte ensam om att bestämma. Vad gör ni andra då? Kollar ni på Melodifestivalen eller?
Publicerat Mars 13, 201016 yr Japp. Du Jämta.. Är det ok om jag "lånar" den bilden på den lille jaktgalna finnspetsen (till sidhuvud på bloggen)?