Publicerat Juni 1, 201015 yr Jag håller på att jobba ihjäl mig nu så en del har hamnat bredvid.. Sorry! Jag ska se om jag kan få till en lite informell träff ngn dag?
Publicerat Juni 2, 201015 yr Jag har samma problem just nu som MaxW Men händer det något är jag nog på ändå
Publicerat Juni 2, 201015 yr Men man får se det possitivt! Hellrer jobba nu och kunna vara ledig i höst! Nästa vecka är jag helt ledig (ska bara jobba på kvällar och nätter) så då ska jag rodda ihop ngt. Om vi blir4-5st kan vi nog ta en kväll hemma hos honom, om vi bara ta med en tårta till kaffet?
Publicerat Juni 3, 201015 yr Författare Tyvärr så har jag lagt ner de planerna för tillfället... ska satsa mest på hagelskyttet framöver... känner att det är det viktigaste för mig just nu. Jag har helt enkelt inte tiden eller intresset som behövs... har man två små knoddar så blir det inte mycket tid över... hinner knappt åka till skjutbanan 1 gång i veckan... David