Publicerat Mars 28, 201016 yr Kanske man kan lura med den i högen av mårdhundssvansar och få 8€ för den...?
Publicerat Mars 28, 201016 yr Om jag inte missminner mig så finns det något foto på Hippen som nyklippt. Snygg och prydlig om jag inte minns fel. Sök i "Runt lägerelden" tror jag att det var.
Publicerat Mars 28, 201016 yr Den tofsen klipper vi på Tullgarn, såvida han inte löst det själv före det
Publicerat Mars 28, 201016 yr Skoja att säsongen börjar att lida mot sitt slut, vem bryr sig om Hippens hår, jag bryr mig om att få komma ut o panga lite, saker och på jakt. Sen tycker jag iofs att hippen inte vore hippen utan hippeknippet i nacken.. /Christian
Publicerat Mars 28, 201016 yr Om jag inte missminner mig så finns det något foto på Hippen som nyklippt. Snygg och prydlig om jag inte minns fel. Sök i "Runt lägerelden" tror jag att det var. Måste ha tagits någon gång 1983 i så fall.. Mvh!
Publicerat Mars 28, 201016 yr Måste ha tagits någon gång 1983 i så fall..Mvh! Var det på ditt 40-årskalas månne
Publicerat Mars 28, 201016 yr Fått fågelsnuva i huvudet? 13 år gammal då och iväglurad till något jävla "klippotek".. Hövva
Publicerat Mars 28, 201016 yr Om jag inte missminner mig så finns det något foto på Hippen som nyklippt. Snygg och prydlig om jag inte minns fel. Sök i "Runt lägerelden" tror jag att det var. Var inte det bildserien där de klipper en peruk i ett försök att inkassera vad nu summan var uppe i då?
Publicerat Mars 29, 201016 yr Var det på ditt 40-årskalas månne Jag vet inte! Jag var då inte inbjuden på det 40-årskalsaet iaf.
Publicerat Mars 29, 201016 yr Nu ska ni låta hippens tofs vara ifred Den måste vara kvar så alla kan se vem som är kvinnan i huset den dagen han å jag börjar dejta
Publicerat Mars 29, 201016 yr Som C skrev så verkar det som om alla lider av jaktabstinens. Tror minsan ni börjar få lite långtråkigt och tänker för mycket. Låt hippens toffs vara för det är den som gör att han forfarande känner sig som en tonåring.
Publicerat Mars 29, 201016 yr Författare Som C skrev så verkar det som om alla lider av jaktabstinens. Tror minsan ni börjar få lite långtråkigt och tänker för mycket. Låt hippens toffs vara för det är den som gör att han forfarande känner sig som en tonåring. Det är väl så att vissa av oss klarar av att göra två saker samtidigt...både jaga och tänka Mvh
Publicerat Mars 29, 201016 yr Det är väl så att vissa av oss klarar av att göra två saker samtidigt...både jaga och tänka Mvh Åh Fan. Om jag tänker för mycket så glömmer jag bort att andas
Publicerat Mars 29, 201016 yr Hippen blir inte Hippen utan toffsen Nu måste vi som inte vet få se ett kort !!!!!
Publicerat Mars 29, 201016 yr Nu måste vi som inte vet få se ett kort !!!!! Har du Svensk Jakt så kolla där där det står om "kråkbloggar´n"
Publicerat Mars 29, 201016 yr Nu måste vi som inte vet få se ett kort !!!!! Kort på tofsen: Källa: http://www.svenskjakt.se/blogg
Publicerat Mars 29, 201016 yr Kort på tofsen: Källa: http://www.svenskjakt.se/blogg Dunderklumpen Tackar för bilderna/Länken, då blev man lite klokare på det där med tofsen