Publicerat Mars 31, 201016 yr Äntligen har jag nu lyckats gjort teoriprovet, och jag klarade det !! Jag fick prov C och hade 2st fel! Nu ser jag fram emot skjutningen!
Publicerat Mars 31, 201016 yr Grattis. Måste kännas skönt, jag själv ska påbörja min kurs om några veckor
Publicerat Mars 31, 201016 yr Minns faktiskt inte vilket prov jag hade! Men 5 fel får jag skämmas med! (varav visserligen 3 var på arter som jag inte jagar här uppe ) Grattis i alla fall!!!
Publicerat April 8, 201016 yr tack alla, nu är mitt nästa probem högvilts provet, haha, för jag o teori är inget man kombinerar frivilligt, skyttet och säker vapenhantering, det ska inte va något problem för mig
Publicerat April 8, 201016 yr Författare tack alla, nu är mitt nästa probem högvilts provet, haha, för jag o teori är inget man kombinerar frivilligt, skyttet och säker vapenhantering, det ska inte va något problem för mig Det finns ju inget teoretiskt högvilt prov, så du har bara skyttet kvar
Publicerat April 8, 201016 yr Precis som du är också jag klar för skyttet. Grattis till oss! Några tips för skyttet?
Publicerat April 8, 201016 yr Författare Precis som du är också jag klar för skyttet.Grattis till oss! Några tips för skyttet? ja, grattis till oss
Publicerat April 8, 201016 yr Precis som du är också jag klar för skyttet.Grattis till oss! Några tips för skyttet? Ta det lugnt och stressa inte iväg skotten när du skjuter. Öva gärna lite innan om du känner att du behöver det. Har du något mer du undrar över är det bara att fråga.
Publicerat April 8, 201016 yr Det finns ju inget teoretiskt högvilt prov, så du har bara skyttet kvar men alla jag pratat med har sagt att man ska skriva ett högvilts prov:S
Publicerat April 8, 201016 yr Det hade man tidigare men nu har man slagit ihop all teori så teorin är du klar med grattis