Publicerat Mars 31, 201016 yr Har en jakt båge compund på gång som delbetalning för knivar. Jag tror att det var en matthews någonting. Min fråga är, är måste man ha licens för en båge idag? Har hört att man inte behöver det. Tacksam för svar. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Mars 31, 201016 yr Har en jakt båge compund på gång som delbetalning för knivar. Jag tror att det var en matthews någonting. Min fråga är, är måste man ha licens för en båge idag? Har hört att man inte behöver det. Tacksam för svar.mvh Kimmo Lilja Inga licenser behövs. Men däremot sakkunnig hjälp att trimma in bågen så den funkar för dig!
Publicerat Mars 31, 201016 yr Författare Inga licenser behövs. Men däremot sakkunnig hjälp att trimma in bågen så den funkar för dig! Hej o tackar. låter bra. Då återkommer jag med frågor.
Publicerat April 1, 201016 yr Hej o tackar. låter bra. Då återkommer jag med frågor. Kolla om det är en höger eller vänster båge innan, får du fel har du ingen gläde av den!
Publicerat April 2, 201016 yr Författare Kolla om det är en höger eller vänster båge innan, får du fel har du ingen gläde av den! Hej. En höger hänt båge o det är bra då jag är högerhänt Misstänker att jag kommer att fråga er gubbar en hel del när bågen är framme då jag inte har någon erfarenhet av detta Här är en bild på hur det ser ut. Är det något att ha?? mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 2, 201016 yr Hej. En höger hänt båge o det är bra då jag är högerhänt Misstänker att jag kommer att fråga er gubbar en hel del när bågen är framme då jag inte har någon erfarenhet av detta Här är en bild på hur det ser ut. Är det något att ha?? mvh Kimmo Lilja Absolut, bra bågar, vet inte vad dina knivar är värda och hur många, men tippar den bågen där borde vara värd 7-9000kr med utr
Publicerat April 2, 201016 yr Författare Absolut, bra bågar, vet inte vad dina knivar är värda och hur många, men tippar den bågen därborde vara värd 7-9000kr med utr Låter kanon. Bytet jag gjorde var en större kniv han skulle ha med sig till Alaska som en del av sin jaktutrustning för björn jakt. Sen ska han få en mindre fulltång skinner med dessert ironwood också i bytet. mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 2, 201016 yr Hej. En höger hänt båge o det är bra då jag är högerhänt Misstänker att jag kommer att fråga er gubbar en hel del när bågen är framme då jag inte har någon erfarenhet av detta Här är en bild på hur det ser ut. Är det något att ha?? mvh Kimmo Lilja Nice !
Publicerat April 2, 201016 yr Hej. En höger hänt båge o det är bra då jag är högerhänt Misstänker att jag kommer att fråga er gubbar en hel del när bågen är framme då jag inte har någon erfarenhet av detta Här är en bild på hur det ser ut. Är det något att ha?? mvh Kimmo Lilja De där ser jätte bra ut! lycka till med nya "lek" saken! och välkommen in i gänget bara å hojta om du har frågor! ring gärna om du vill också! så ska vi hjälpa dej så gott vi kan! 0708-882220 0293-54010 Mvh Mamre
Publicerat April 2, 201016 yr Författare De där ser jätte bra ut! lycka till med nya "lek" saken! och välkommen in i gänget bara å hojta om du har frågor! ring gärna om du vill också! så ska vi hjälpa dej så gott vi kan! 0708-882220 0293-54010 Mvh Mamre Tackar tackar. Känns lite som att man kan nog bli inbiten i det här Var beredda på frågor o samtal då jag säkert har en del frågor vartefter. Perfekt med ett forum där det finns sakkunnighet, tackar mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 8, 201016 yr Om du behöver hjälp så bor vi inte så långt ifrån varandra. Vi håller på och bygger en ny bana med 15 mål här nere i Gusum, så vill du vara med så är det bara att höra av sig. MVH Per
Publicerat April 8, 201016 yr Om du behöver hjälp så bor vi inte så långt ifrån varandra.Vi håller på och bygger en ny bana med 15 mål här nere i Gusum, så vill du vara med så är det bara att höra av sig. MVH Per Gusum, då är vi ju grannar... Om det är ok, för dig tittar även jag gärna förbi.
Publicerat April 9, 201016 yr Gusum, då är vi ju grannar...Om det är ok, för dig tittar även jag gärna förbi. Du är välkommen, vi försöker få igång lite bågskytte här i vår.
Publicerat April 9, 201016 yr Du är välkommen, vi försöker få igång lite bågskytte här i vår. Meddela gärna när det är pågång. Tillhör du den trogna skaran som även skjuter på långbanan i Gusum?
Publicerat April 9, 201016 yr Meddela gärna när det är pågång. Tillhör du den trogna skaran som även skjuter på långbanan i Gusum? Vi skjuter mycket där men mest magnumfält med revolver och lite jakt skytte.
Publicerat April 9, 201016 yr Vi skjuter mycket där men mest magnumfält med revolver och lite jakt skytte. Jag har tjafsat en del med Valdemarsviks skytteförening (osäker på namnet) men det går trögt. I vems regi använder du/ni banan? Kostnad, tillgång?
Publicerat April 9, 201016 yr Jag har tjafsat en del med Valdemarsviks skytteförening (osäker på namnet) men det går trögt. I vems regi använder du/ni banan? Kostnad, tillgång? Gusums skytteförening, 150 kr per år och tillgång året runt.
Publicerat April 9, 201016 yr Gusums skytteförening, 150 kr per år och tillgång året runt. Perfekt, bara att anmäla sig då alltså! Nu ska jag sluta spamma tråden, och ni får återgå till Kimmos äventyr.
Publicerat April 9, 201016 yr Författare Hej. Det vhär låter ju kanon bra då jag bara har ca 4 mil till gusum från mig Kan ni kanske hjälpa mig att komma igång. mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 9, 201016 yr Trevligt! ni verkar bli en lite gäng där nere! skulle ni få för er att starta en liten lokalklubb för bågjakt så hör av er! Vi hjälper gärna till! Mvh Mamre!
Publicerat April 9, 201016 yr Författare Trevligt! ni verkar bli en lite gäng där nere! skulle ni få för er att starta en liten lokalklubb för bågjakt så hör av er! Vi hjälper gärna till! Mvh Mamre! Till att börja med när jag får bågen kommer jag nog konsultera dig mamre med ett par samtal om det är ok. mvh Kimmo Lilja
Publicerat April 10, 201016 yr Till att börja med när jag får bågen kommer jag nog konsultera dig mamre med ett par samtal om det är ok. mvh Kimmo Lilja Du är välkommen att ringa! så ska jag göra så gott ja kan! Mvh
Publicerat April 10, 201016 yr Det är bara att höra av sig Kimmo så får du hjälp. Och vi ska nog försöka få igång en klubb här nere så jag kanske ringer dig Thomas så småningom för att få lite tips och råd.
Publicerat April 10, 201016 yr Författare Det är det här jag menar med detta forum. Kanon folk som alltid ställer upp om det är något man undrar över. Ni skulle bara veta hur många jag har rekommenderat den här sidan till Trevlig helg på er gott folk. mvh Kimmo Lilja