Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

peppe73

Featured Replies

Publicerat

Hej alla medlemmar!!

Har varit medlem ett tag o skrivit en del i olika trådar, men ofint har jag ännu inte presenterat mig. Jag heter Peter o är bosatt ca 6 mil norr om Umeå där jag är bor med min familj. När det gäller jakten så jagar jag det mesta på fyra ben eller rättare sagt det ända jag jagar är fyrbenta <_< Har en jämte som gjort sitt o ska nu få jaga som han behagar i dom sälla jaktmarkerna. Har också övergett robsoft forumet,då det i mitt tycke har blivit (eller så har jag aldrig sett det) ett forum där det gäller o va så kaxig som möjligt eller att ha dom hippaste sakerna, sen tycker jag att det blivit en klubb för inbördes beundran,där en liten kärna av människor som känner varann inte har så mycket övers för nya eller oerfarna jägare. Jakten för mig är att få en helhet runt naturen, att ta tillvara det naturen erbjuder i form av mat, intryck, djur o naturvård, mm. för mig handlar det inte om hur mycket vilt jag skjuter utan om den totala upplevelsen. Observera att jag inte dömer ut några medlemmar på robsoft, får bara inte ut nått av att vara där. Hoppas på ett trevligt forum här då istället.

Mvh Peter

Publicerat

Välkommen!

Hoppas inte jag bidrar till den tråkiga stämningen på Robsoft <_<

Känner dock igen det du beskriver. Finns en del "sanningar" på det forumet som tyvärr lever vidare år efter år. För att citera Henrik på det är forumet blir folks entusiasm ganska ofta "nedsablad" av "experterna". Tråkigt.

Tror du kommer trivas här! :ph34r:

Publicerat

Välkommen till den mjukare sidan Peter,

här försöker vi att vara ödmjukare, ibland misslyckas man ju <_<

/Christian

Publicerat
  • Författare

Tack Tack! nä då exabit ingen fara, dej har jag koll på <_< du vet vad du pratar om o en sund inställning till jakten tror jag du har.

det är ju helt oki o diskutera o ibland vara oense om saker, det hör till naturen, men det krävs ju förstås att man släpps in i diskussionen först.

/Peppe

Publicerat

Välkommen till jaktsnack.se Peppe!

Visst är svammelfaktorn högre här på gott och ont men robsoft har andra fördelar tycker jag.

Nåväl, du ska känna dej välkommen oavsett och sen får denna tråd inte utveckla sig till någon BS tråd kring grannforat. Uppfattar inte ditt inlägg så heller men det är bättre att uttrycka detta nu innan det ramlar in fler inlägg i denna presentation.

Mvh!

Publicerat

Hej och välkommen hit :P

Publicerat

Hej och välkommen! :P

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:P

Publicerat

Välkommen, är själv inte så aktiv på detta forum men det verkar vara avslappnat och balanserad stämmning..

Publicerat

Jag har också slutat skriva på det "andra forumet" på grund av den besserwisser mentalitet som börjat råda där. Det finns massor med mycket kunniga personer där som använder sin kunskap för att trycka ner istället för att hjälpa och förklara. Sån skit kan jag klara mig utan för frågar jag så är det för att jag inte vet själv annars så behöver jag inte skriva och be om hjälp. Du är välkommen hit och jag tror att du kommer att trivas även om det är mycket kringsnack som inte alls handlar om jakt.

Publicerat
  • Författare

OJ OJ det här kan man kalla ett trevligt mottagande!!! TACK, blir nog jätte trevligt att fortsätta på detta forum.

/Peppe

Publicerat

God dag yxskaft!

Halv tre tycker jag, välkommen :P

Publicerat

Hej och välkommen hit!

Publicerat

Hej och välkommen :P

Publicerat

Välkommen hit till forumet!

MVH

Alias