Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min dotter mördades i Skottland - petition.

Featured Replies

Publicerat

+1

• Svar 53
  • Visningar 8,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat

Klart

Beklagar det som hänt

Publicerat

fixat beklagar verkligen vad som hänt

Publicerat

+ 1

Publicerat

Klart

Publicerat

Signerat

/Lasse

Publicerat

yep

Publicerat

Självklart.

Beklagar verkligen sorgen och jag hoppas att det hjälper så att ni får klarhet i vad som har hänt.

Publicerat

Jag blev nr. 1738 att skriva under

Publicerat

Beklagar sorgen! :lol:

Påskrivet * 3 Jonsson.

Publicerat
Kära alla.

Den 4 dec 2005 hittades min dotter Annie Börjesson död på en strand i Prestwick, Skottland. Ända sedan dess har jag sökt svaren om vad som hänt henne. Med anledning av de märkliga omständigheter som framkommit kring Annies död har vår familj anledning att tro att Annie har mördats.

Emellertid vägrar den skotska polisen att utreda Annies död som ett brott. Vår familj måste därför söka andra vägar för att få svar på vad som har hänt vår älskade Annie.

För att få till stånd en seriös utredning av min dotters och andra fall som hanterats på samma vis av skotska polisen, har jag nu lagt fram en petition till Skotska Parlamentet.

Fr.o.m. i år har en specialenhet bildats inom polisen för att utreda plötsliga och oklara dödsfall, emellertid har detta arbete bestämts att endast omfatta nuvarande och kommande fall. I min petition begär jag därför att den nya enheten även ska få uppdraget att utreda plötsliga och oklara dödsfall fall som inträffat före 2010.

Vill med detta meddelande be om just DIN hjälp! Var vänlig stöd Annies fall genom att skriva under E-petitionen "Investigation of deaths in suspicious circumstances" så att vi får så många underskrifter som möjligt!

För att komma direkt till petitionen använd länken; http://epetitions.scottish.parliament.uk/v...?PetitionID=373

Länk till petitionen och mera information om Annies fall finns även på vår hemsida för Annie: http://www.annierockstar.com/

Tack för din hjälp. Guje Börgesson, Annies mamma.

info@annierockstar.com

truthandjustice4all@live.se

Fotot är taget på Annie i Skottland

Publicerat

/mats

Publicerat

+1

Publicerat

+1

Publicerat

Påskrivet.

//Putte

Publicerat

Påskrivet....!

Publicerat

1+

Publicerat

Beklagar sorgen är nu påskrivet

Publicerat

Done

Publicerat
Kära alla.

Den 4 dec 2005 hittades min dotter Annie Börjesson död på en strand i Prestwick, Skottland. Ända sedan dess har jag sökt svaren om vad som hänt henne. Med anledning av de märkliga omständigheter som framkommit kring Annies död har vår familj anledning att tro att Annie har mördats.

Emellertid vägrar den skotska polisen att utreda Annies död som ett brott. Vår familj måste därför söka andra vägar för att få svar på vad som har hänt vår älskade Annie.

För att få till stånd en seriös utredning av min dotters och andra fall som hanterats på samma vis av skotska polisen, har jag nu lagt fram en petition till Skotska Parlamentet.

Fr.o.m. i år har en specialenhet bildats inom polisen för att utreda plötsliga och oklara dödsfall, emellertid har detta arbete bestämts att endast omfatta nuvarande och kommande fall. I min petition begär jag därför att den nya enheten även ska få uppdraget att utreda plötsliga och oklara dödsfall fall som inträffat före 2010.

Vill med detta meddelande be om just DIN hjälp! Var vänlig stöd Annies fall genom att skriva under E-petitionen "Investigation of deaths in suspicious circumstances" så att vi får så många underskrifter som möjligt!

För att komma direkt till petitionen använd länken; http://epetitions.scottish.parliament.uk/v...?PetitionID=373

Länk till petitionen och mera information om Annies fall finns även på vår hemsida för Annie: http://www.annierockstar.com/

Tack för din hjälp. Guje Börgesson, Annies mamma.

info@annierockstar.com

truthandjustice4all@live.se

Fotot är taget på Annie i Skottland

Påskrivet! Hoppas dom tar mörda/ren/rna

Publicerat

Påskrivet!

Publicerat

Fy vad hemskt... ^_^

Brukar vara skeptisk till att skriva på sådana här saker men det här känns bara för hemskt för att man inte ska göra det lilla man kan i alla fall.

Påskrivet och klart!

Publicerat

+1 Beklgar verkligen

Publicerat

Skrivet