Publicerat Maj 10, 201015 yr Författare Tackar tackar, ja till helgen blir det till å börja på nästa. fan va kul detta e. //Nylander
Publicerat Maj 10, 201015 yr Författare Riktigt najs, klart du ska göra fler Tackar, ja någon till får det bli //Nylander
Publicerat Maj 10, 201015 yr Jättetjusigt! Förstår inte vad det var för missfärgning på slidan? Utav det jag såg så såg den bara bra ut! =) Skinn/läder är ett levande material och det ska väl få synas? Detsamma är ju med trä.
Publicerat Maj 11, 201015 yr Författare Jättetjusigt! Förstår inte vad det var för missfärgning på slidan? Utav det jag såg så såg den bara bra ut! =) Skinn/läder är ett levande material och det ska väl få synas? Detsamma är ju med trä. Tack ska du ha, som jag sagt tidigare så är det ju kul att andra än jag själv gillar kniven. Ja visst ska det synas att det är ett levande material och det lär det ju göra änn mer när den kommer ut i skogen på lite äventyr. //Nylander
Publicerat Maj 11, 201015 yr Det där blev jäkligt fint. Grattis. Jag ka slipa ditt blad i slutet på veckan. Seved
Publicerat Maj 11, 201015 yr Författare Det där blev jäkligt fint. Grattis. Jag ka slipa ditt blad i slutet på veckan. Seved Tack så mycket Seved. Det blir ju perfekt, tänkte förbereda skalorna i helgen. Sen får vi hoppas att jag inte skämmer ditt fina blad. //Nylander
Publicerat Maj 11, 201015 yr Tack så mycket Seved.Det blir ju perfekt, tänkte förbereda skalorna i helgen. Sen får vi hoppas att jag inte skämmer ditt fina blad. //Nylander Nejdå om man tittar på din senaste kniv så är det ingen fara alls. Den vart riktigt fin. Den bladmodellen du beställde är fin. Jag gillar den skarpt. Seved