Publicerat Maj 15, 201016 yr Fick en 1 på Laikahannen i öppenklass och en 1 i Jaktklass på Jämthunds tiken så det var väl OK.
Publicerat Maj 15, 201016 yr Författare hur gick det för er idag fick en 2 hunden hade alldeles för mycket hull och jag kan nog bara hålle med tyvärr annars tyckte jag domaren i ring 2 var mycket strängare än den i ring 1 någon som håller med mig om det?Får väl börja med att be om ursäkt, blev aldrig tid till att leta rätt på dig. Var för många känningar. Annars gick det rätt skapligt. Funny fick ck och blev bim. Var aldrig borta vid ring 2 så jag har ingen koll på den domaren. Men Lundström som dömde i vår ring skötte sig som vanligt bra.
Publicerat Maj 16, 201016 yr Får väl börja med att be om ursäkt, blev aldrig tid till att leta rätt på dig. Var för många känningar. Annars gick det rätt skapligt. Funny fick ck och blev bim. Var aldrig borta vid ring 2 så jag har ingen koll på den domaren. Men Lundström som dömde i vår ring skötte sig som vanligt bra. då får man grattulera kan ju inte gå bättre ,ingen fara jag letade ju inte heller reda på dig så det är ju ömsesidiget, tyckte han i ring 2 slog ner på priset så fort det var nån tveksamhet på hunden han i ring 1 drog ett skämt om det och så slog han inte ner på priset men han var som du sa mycket bra