Publicerat Maj 18, 201015 yr Tack!En snabb fråga bara, de går inte att fixa in en personlig bild det står att jag ska kontakta forumets admidstratör. Vem är det av er alla? Vi är några stycken... http://www.jaktsnack.se/index.php?act=Stats&CODE=leaders Förmodligen försöker du att ladda upp en för stor bild. Välkommen till forumet!
Publicerat Januari 8, 201214 yr ledsen martin n men jag gick med 2012-01-08 och jag är bara 12 år då tänker ni det är ju inte möjligt men faktiskt jo jag är med min storebror nästan varenda helg och jagar så jag är rätt erfaren och det ska bli så kul att vara med här på forumet jag har hållit på med jakt och fiske sen jag var 4 år och jag tänkte det är bra att vara med på forumet för om ett halvår är jag 13 och då kan jag ta jägarexamen i förtid
Publicerat Januari 8, 201214 yr Författare ledsen martin n men jag gick med 2012-01-08 och jag är bara 12 år då tänker ni det är ju inte möjligt men faktiskt jo jag är med min storebror nästan varenda helg och jagar så jag är rätt erfaren och det ska bli så kul att vara med här på forumet jag har hållit på med jakt och fiske sen jag var 4 år och jag tänkte det är bra att vara med på forumet för om ett halvår är jag 13 och då kan jag ta jägarexamen i förtid Får väl säga välkommen hit då! Men vad är du ledsen över egentligen?