Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Total lycka!

Featured Replies

Publicerat

Hej alla glada medlemmar här på forat. Igår morse så sköt jag upp det sista på jägarexamen, Så igår med jägarexamen rykande färskt så tänkte jag o min far åka till åteln, sagt o gjort vi satte oss 21.30, Jag kände att det var någonting speciellt igår kväll då jag kände att vi skulle få se gris. 22.10 kom det grisar, pulsen gick i taket, farsan lade upp bössan tittade länge o noga, PANG hans första gris en gylta dog på fläcken, lyckan var total. Kultingarna for fram och tillbaka på åteln

suggan sprang in i en gran tätning, sen efter ca 3 minuter tittar en kulting ut, får bössan, laddar om tittar noga och länge, sen trycker jag av. Min första gris var fälld. Det kommer bli ett minne för både jag och min far, Båda fäller våra första grisar samtidigt :) 9.3x62 gör jobbet.

Publicerat
Hej alla glada medlemmar här på forat. Igår morse så sköt jag upp det sista på jägarexamen, Så igår med jägarexamen rykande färskt så tänkte jag o min far åka till åteln, sagt o gjort vi satte oss 21.30, Jag kände att det var någonting speciellt igår kväll då jag kände att vi skulle få se gris. 22.10 kom det grisar, pulsen gick i taket, farsan lade upp bössan tittade länge o noga, PANG hans första gris en gylta dog på fläcken, lyckan var total. Kultingarna for fram och tillbaka på åteln

suggan sprang in i en gran tätning, sen efter ca 3 minuter tittar en kulting ut, får bössan, laddar om tittar noga och länge, sen trycker jag av. Min första gris var fälld. Det kommer bli ett minne för både jag och min far, Båda fäller våra första grisar samtidigt :) 9.3x62 gör jobbet.

GRATTIS!

Publicerat
  • Författare
GRATTIS!

Tackar :)

Publicerat

Grattis! :)

Publicerat
  • Författare
Grattis! :)

Bugar och bockar ;)

Publicerat

Vilken start på karriären!Stort Grattis :)

Publicerat
  • Författare
Vilken start på karriären!Stort Grattis ;)

Absolut, det var bland dom första tankarna som kom efter skottet. Det kändes mycket bra att båda slog omkull på plats :)

Publicerat

Grattis, vilken duoblé :)

Publicerat

Stort grattis!!!

Publicerat

Hatten av,

gratulerar.

/Christian

Publicerat
  • Författare

Det är härligt med så positiva svar :)

Publicerat

Grattis!

Kom osökt å tänka på uttrycket "Delad glädje är dubbel glädje", känns som att det passar bra in i detta sammanhang.

MVH

Alias

Publicerat
  • Författare
Grattis!

Kom osökt å tänka på uttrycket "Delad glädje är dubbel glädje", känns som att det passar bra in i detta sammanhang.

MVH

Alias

Mycket passande fras :)

Publicerat

Inte illa, Grattis!

Hatten av!

:)

Publicerat

Stort Grattis till er båda.

/Lasse

Publicerat

Så ska en slipsten dras :)

Stort GRATTIS ;)

Mvh.

Publicerat

Grattis! :rolleyes:

Publicerat
  • Författare

Underbart med en sådan här start på jägarlivet. :rolleyes:

Publicerat

Fan vad skoj för er :rolleyes: Grattis :P

Publicerat

Stort grattis :rolleyes:

Publicerat

Grattis!!!

Publicerat

Bara att instämma i gratulationerna!

Ingen dålig start på jakt karriären! :)

Publicerat

Vill också bara gratulera!

Sköt själv mitt första svin denna vinter och är nu uppe i hela fem stycken! Det blir inte mindre roligt! :-)

Mvh Patrik

Publicerat
  • Författare

Det vart mitt första högvilt med, Annars så har har jag bara hunnit med, 1 stycke rådjurskid, tvåsiffrigt med kanadagås, kråk och skräp fåglar, 1 st gräsand. Mer ska det bli B)

Publicerat

Man får grattulera ^_^