Publicerat Juni 6, 201015 yr Bom Skott heter igentligen Niclas, Är 24 år jagat i 3 år nu. Börja med skytte/jakt å sånt när ja va 8-9 år sen kom annat imellan men hitta tillbaks till jakt å skytte. Bor i Uppland Tierps komun i den lilla "hålan" Örbyhus, Har 2 barn 1 Fru å min första jakthund på gång. Jagar mest rådjur, gris. Men provar på de som erbjuds inom jakt. Har även andra intressen Gamla bilar,Motorsport, Whisky och har även fått upp ögonen för thai boxning under vintern. Kankse skriver mer om ja kommer på nått skojj.. Lägger även upp en bild på mig å sonen när vi ska ut å kolla lite i skogen..
Publicerat Juni 6, 201015 yr Hej och välkommen!! Vart jagar du någonstans? Själv är jag mellan månkarbo och kyrkbyn
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare Tack tack blev en korsning gråwachtel. Från jensa här på forumet. Hej åå välkommen hit Vad blir de för hund då?
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare Haha Lite längre ner typ vi kan nog till och me ha grannmark tror ja.. vilken sida av e4an ja har typ från kålbo upp till e4an dom gamla militär vägarna.. Inte min egna men till låns.. Hej och välkommen!! Vart jagar du någonstans? Själv är jag mellan månkarbo och kyrkbyn
Publicerat Juni 6, 201015 yr Välkommen! Spännnde med Grå-Wachteln, var själv sugen på en av dom dock var jag och hälsade på en av Jensas hel-Wachtlar i Österby idag, 9 veckor och precis installerad i sitt nya hem Gamla bilar borde ju vara Saab 2-takt, tycker mig alltid se åtminstone ett par st. varje gång jag är hos brorsan i Örbyhus!
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare De va som fan.. jo ja fastna direkt för en flerfärgad hane.. Ska bli spännande å bli hundägare. quote name='MarkusR' date='Jun 6 2010, 20:07 ' post='426441'] Hej å välkommen, jag ska köpa en brorsa till din hund
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare Haha.. njaa inte riktigt en saab fantast.. ska va jänkebil över 500 cubik å kompressor å methanol.. Tror ja träffa dom som hämta den i veckan när ja hälsade på jensa.. Men de finns ett par 2taktare i den lilla byn. Välkommen!Spännnde med Grå-Wachteln, var själv sugen på en av dom dock var jag och hälsade på en av Jensas hel-Wachtlar i Österby idag, 9 veckor och precis installerad i sitt nya hem Gamla bilar borde ju vara Saab 2-takt, tycker mig alltid se åtminstone ett par st. varje gång jag är hos brorsan i Örbyhus!
Publicerat Juni 6, 201015 yr Författare Tackar tackar.. verkar som ettt bra forum de första ja skriver i Välkommen in i värmen