Publicerat Juni 8, 201015 yr Hejsan alla Tänkte kolla hur det ser ut med bågjägare i Stockholm. Köpte min första båge förra sommaren så jag är väl fortfarande nybörjare Var tränar ni själva? Jag har varit lite hos Danapilen men blev tyvärr skada i axeln i vintras Axeln har nästan blivit bra och tänkte nu köra igång igen. Men det vore kul om man kunde köra ihop några stycken och få lite tips och råd.
Publicerat Juni 8, 201015 yr Hejsan alla Tänkte kolla hur det ser ut med bågjägare i Stockholm. Köpte min första båge förra sommaren så jag är väl fortfarande nybörjare Var tränar ni själva? Jag har varit lite hos Danapilen men blev tyvärr skada i axeln i vintras Axeln har nästan blivit bra och tänkte nu köra igång igen. Men det vore kul om man kunde köra ihop några stycken och få lite tips och råd. Det finns gott om bågjägare i STHLM! Dock är inte Sthlms bågjägargille så jätteaktiva för stunden! Gå in på SBJF hemsida och titta under lokalklubbar, så finner du någon att ringa! http://bagjakt.org/start Är det så att du har svårt att få hjälp, är du välkommen upp till oss i Gästrike-Uppland bågjägare, så ser vi till du får den hjälp du behöver! Mvh Thomas Ordförande Gästrike-Uppland Bågjägare!
Publicerat Juni 8, 201015 yr Författare Jo jag får väl komma upp till er och hälsa på Jagar ju med bösse i Runhällen så det är ju inte så långt att åka därifrån. Det jag tänkte mer var ju att hitta någon att träna lite mer frekvent med. /Niklas
Publicerat Juni 8, 201015 yr Jo jag får väl komma upp till er och hälsa påJagar ju med bösse i Runhällen så det är ju inte så långt att åka därifrån. Det jag tänkte mer var ju att hitta någon att träna lite mer frekvent med. /Niklas Vill inte påstå att vi tränar på någon fast dag! klubben är rätt utsprid! men vi skjuter lite då och då när det är bra väder! har planer på att fixa till uppe på lidet i ladan för inomhusskytte! Mvh
Publicerat Juni 8, 201015 yr Hejsan alla Tänkte kolla hur det ser ut med bågjägare i Stockholm. Köpte min första båge förra sommaren så jag är väl fortfarande nybörjare Var tränar ni själva? Jag har varit lite hos Danapilen men blev tyvärr skada i axeln i vintras Axeln har nästan blivit bra och tänkte nu köra igång igen. Men det vore kul om man kunde köra ihop några stycken och få lite tips och råd. Du har PM... /Jocke
Publicerat Juni 10, 201015 yr Personligen skjuter jag för Ulvarna ute i Bromma. Där är vi tre compoundskyttar som är intresserade av bågjakten. Träningsplats är den stora gräsängen utanför Plantagen på vägen till Brommaplan. Organiserad träning sker på Måndag, Onsdag (18-20) och Lördag (10-12). Väl mött om du vill titta förbi! /Matte