Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Medlemskort SJF

Featured Replies

Publicerat

Ni som har bet. medlemsavg. t SJF har ni fått erat medlemskort ännu? Jag har inte fått det trots att jag bet. innan midsommar samtidigt som jaktkortet och det har jag fått i 2 olika versioner. En pappers och en plastad version.

Ja, det är sem.tider men det brukar aldrig ta så lång tid. ;)

Publicerat

För mig är det intressant nog precis tvärtom...

Publicerat
  • Författare
För mig är det intressant nog precis tvärtom...

Ok!

Publicerat

Medlemskortet i SJF har jag fått. Men jag vet inte om jag fått jaktkortet eftersom jag sedan två veckor befinner mig ca 75 mil från brevlådan!

Medlemskortet kom väl ca en vecka efter det jag betalt, men jaktkortet dröjer!

Publicerat

Jag har varken fått medlemskort från Jägareförbundet eller Jaktkort från NVV trots att jag betalade in allt i direkt när räkningarna kom. Jag har ringt båda ang detta:

NVV sade att de hade problem med tryckeriet men jag fick två dagar därpå ett bevis på att jag betalat avgiften.

Jägareförbundet sade också att tryckeriet de använder har problem pga värmen men att det skulle vara klart snart. Det var två veckor sedan jag ringde men ingenting har hänt.

Publicerat

Har inte heller fått något.

Publicerat

Jag fick jaktkortet i fredags och även grannen fick sitt också.

Så nu verkar det som dom är på gång med att få ut korten.

Lasse

Publicerat

bara fått från SJF, inget från NV tyvärr..!

Undrar om det är de som registrerat sig som rovdjursjägare, lo, varg, som drabbats av förseningen eller om det är rent generellt. De flesta i min jaktkrets har fått sina kort dock inte de som är rovdjursreggade..?

Kanske lite paranoid...

Publicerat

Från SJF har det kommit, men jaktkortet verkar dröja trots det är en månad sedan det betalades. Jävla liv det skulle bli om man blir stoppad i en trafik kontroll :lol:

Publicerat
  • Författare

Inget medlemskort från SJF ännu. :blush:

Publicerat

ringde om jaktkortet i fredags dom e försenade från tryckeriet. konstigt att man inte informerar om det. då de andra inte gäller. man kunde skriva ut betalnings bekräftelse från banken sa han i telefonen, kanske man skulle veta innan sa ja. men han lova att de skulle komma innnan augusti jakten för man jaga endå inte nu sa han. HA HA HA sa bull...

Från SJF har det kommit, men jaktkortet verkar dröja trots det är en månad sedan det betalades. Jävla liv det skulle bli om man blir stoppad i en trafik kontroll :blush:
Publicerat

Beror väl i stor del på vad man ska jaga.. Nu är det ju rävvalpar som skall tas bort från marken...  :)

// Christer som heller inte fått jaktkortet än.  <_<

Publicerat
  • Författare

Idag har jag fått SJF medlemskort. Över 1 månad efter bet. -_-

Publicerat

I Fredags kom det nya minimala plastade jaktkortet -_-

• 2 weeks later...
Publicerat

Har alla fått sina kort nu? Jag har inte fått mitt iaf. :lol:

Mvh//Matte

Publicerat

Jag har då fått både medlemskort i sjf och statliga har jag fått två stycken ett med tryckfel på och ett som är rätt :huh: Var någon en en månad sen första kom och sen nästa för 2 veckor sen :lol:

Publicerat

Fast å andra sidan så tycker jag papperslappen man kan beställa från NV är bättre för där kan man ju skriva in licenserna också. :rolleyes:

• 2 weeks later...
Publicerat

Fortfarande inget kort.... :D

Publicerat

Jag betala mitt jaktkort 30 juni och har inte fått hem det än :D

Publicerat

Ja och man har inte hört nått nytt i ärendet heller... :D Fast det brukar ju bli så här när det kommer nått nytt och datorer är inblandade i leken... :P Har haft med dessa maskiner att göra i tidigare arbete och dom är inte att lita på. :huh:

Fast nu tror väll alla att man är någon typ av konservativ ortodox bakåtsträvare! B)

Publicerat

Har inte heller fått mitt, betalade 2 juli.

Publicerat

Då bör ni nog kontakta NVV...

Publicerat

Inte heller jag har erhållit något kort, trots betalning i juni.

Gick då in på deras hemsida förra veckan och beställde pappersintyget, för att ha någonting tillhands, och det, däremot, kom på två dagar.

/Bosse

Publicerat
Då bör ni nog kontakta NVV...

Har gjort så men utan resultat...

Publicerat

Fick tag i dom i dag och dom skulle skicka ett kort...

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.