Publicerat Augusti 12, 201015 yr Så var det dags igen för klappjakt på räv i Öjebyn Samling 3 Okt kl 07:00 på teatern Karlberg Alla är välkomna (med reservation så vi inte blir 234272934283472837 personer) Jakten är gratis Alla är välkomna ju fler dessto bättre Hagelpangare och gott humör kommer man långt med denna dag Mat tas med, vi ordnar elden Alla måste ha statligt jaktkort Anmäl er till dbtrapper@hotmail.com eller 0738-30 77 22 Här ligger det
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Författare Ni är så välkomna! Gemensamjakter är sociala, spännande och roliga!
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Här ligger det hmm, hur ska man tolka den bilden? Är det röda plumpen snet uppåt vänster från texten boviken?
Publicerat Augusti 12, 201015 yr hmm, hur ska man tolka den bilden? Är det röda plumpen snet uppåt vänster från texten boviken? Det stämmer bra det du tolkat. E4 norrut har du Luleå, E4 söder Piteå. Detta blir alltså Nv om öjebyn intill gamla E4:an. Får se om man inte får tid till att komma i år, har alltid haft fullt upp men nu e det dax att ge rävarna på pälsen...
Publicerat Augusti 14, 201015 yr Författare Här var det dåligt drag minsan! Anmäl er på min mail nu! Obs, jakten gäller givetvis även, kråka, trut, nötskrika, mårdhund, skata, grävling och annat oknytt som hamnar framför the boomstick.
Publicerat Augusti 14, 201015 yr Fan verkar ju riktigt roligt det där. Bara jävligt synd att man jobbar förmidda och redan ska vara ledig så pass mycket under älgjakten..Men hoppas ni får en trevlig dag iaf Mvh/Robster
Publicerat Augusti 14, 201015 yr "testa gemensamhetsjakt... träffa vänner" Är jag tillgänglig kommer jag iår med =)
Publicerat Augusti 16, 201015 yr Här var det dåligt drag minsan!Anmäl er på min mail nu! Obs, jakten gäller givetvis även, kråka, trut, nötskrika, mårdhund, skata, grävling och annat oknytt som hamnar framför the boomstick. Lite för långt bort i tid för att kunna anmäla. Finns det nån möjlighet till övernattning i nån bygdegård eller nåt. Lite tidigt att köra från Umeå när ni drar igång vid sju ; ) /Micke
Publicerat Augusti 16, 201015 yr Lite för långt bort i tid för att kunna anmäla. Finns det nån möjlighet till övernattning i nån bygdegård eller nåt. Lite tidigt att köra från Umeå när ni drar igång vid sju ; )/Micke ääh va tusan micke, jag och kamrat Berndt åkte upp ifjol och hade en kalasbra dag, jag kör du åker! (måste bara klirra med hon som bestämmer först innan jag anmäler mig) Andreas
Publicerat Augusti 16, 201015 yr ääh va tusan micke, jag och kamrat Berndt åkte upp ifjol och hade en kalasbra dag, jag kör du åker!(måste bara klirra med hon som bestämmer först innan jag anmäler mig) Andreas Topp! Du kör, jag sover ; ) Så skall vi väl ha med nån terrier också /M
Publicerat Augusti 16, 201015 yr Topp! Du kör, jag sover ; ) Så skall vi väl ha med nån terrier också/M Tja, måste nog ta med min karelare oxå, men hon får stanna i bilen Andreas
Publicerat Augusti 17, 201015 yr om jag är klar med takbytet så dycker jag upp. hoppas på lika bra väder som i fjol. och fler som kommer, för trevligt hade vi.
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Författare Vi har en koja som man kan övernatta i, ingen el men öppen spis mm. man får dock ta med sig sovsäck mm Mail om ni ska övernatta så ja vet
Publicerat Augusti 17, 201015 yr Vi har en koja som man kan övernatta i, ingen el men öppen spis mm. man får dock ta med sig sovsäck mmMail om ni ska övernatta så ja vet OK bra då vet jag. Men om asm kommer o lovar köra så får vi väl se : ) /M
Publicerat Augusti 24, 201015 yr Är jag hemma ska jag fasen försöka komma... Låter ju ut som grymt roligt Som ganska färsk jägare så kan det vara bra ta tillfälletoch få jaga så mycket det bara går
Publicerat Augusti 24, 201015 yr klappjakter är trevliga . men om jag inte flyttat från Älvsbyn så skulle jag ha kommit . men bor ju nu mitt i ålands hav . lite långt att åka för en klapp jakt
Publicerat September 18, 201015 yr 50-årskalas på hojklubben kvällen innan... känns smått omöjligt att ta sig upp till Pite till 07:00 på morgonen!
Publicerat September 26, 201015 yr Författare Sista påminnelsen nu, på söndag kör vi såvida det inte blir hellregn Sgtälls det in så skriver jag här annars kör vi!