Publicerat December 29, 200421 yr Jo Seger heter jag i efternamn och Jonas är förnamnet. Bor efter Norrbottens kustland, nära till hav och fina andvikar. Familjen består av Fru Annika (också jägare) och en dotter Elin 10 år ( förhoppningsvis också jägare ) I huset finns också två korthåriga Vorsteh vid namn Niro och Qipper. Min stora passion är skogsfågel/ripjakt med mina hundar förstås och tvåhandsflugfiske efter lax och öring ;D Andra jaktformer jag gillar är Rävjakt med snara eller vakjakt, toppjakt efter tjäder och orre, fjällripa i mars, Änder och gäss, ja igentligen det mesta som är lovligt ;D Något som kommit starkt sista åren är lockjakten på älg, spännande värre Foto är också något jag gillar och lämnar aldrig kameran hemma under mina jakt och fisketurer
Publicerat Oktober 23, 200718 yr Författare 942 visningar och ingen har hälsat mig välkommen :'( :'( ;D
Publicerat Oktober 23, 200718 yr Joda Seger ;D Jag har bara inte sett den tidigare! ;D Välkommen hit ;D
Publicerat Oktober 23, 200718 yr Min första............... Hej hej, Seger va inte du inte med förut ?
Publicerat Oktober 23, 200718 yr 942 visningar och ingen har hälsat mig välkommen :'( :'( ;D De va de jäkligaste! Då får du ett dubbelt välkomnande av mig! ;D Mvh: Jimmy
Publicerat Oktober 23, 200718 yr [move]Förlåt kompis! Hej Jonas & Välkommen hit! Du är Dig lik sedan Vi sågs sist. ;D ;D ;D[/size][/move]
Publicerat Oktober 23, 200718 yr 942 visningar och ingen har hälsat mig välkommen :'( :'( ;D Det är nog för att du är moderator! Välkommen!
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Tjenare Seger! Kul att träffa dig hos Mats i fredags. Gåsbrösten ligger nu i frysen och väntar :-) Fick du tag på någon bock? Mvh jörgen/Pikehunter/ www.gaddracer.dinstudio.se
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Man kanske får skylla på hög arbetsbelastning och 6-månaders dotter...? Hej och välkommen så klart!
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Ah en Fågeljägare och tvåhandsflugfiskare efter Lax varmt välkommen hit ska du va
Publicerat Oktober 1, 200817 yr jättevälkommen, fast du varit här mycket längre än jag Lite avis på ripjakten blir jag.....
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Författare Tjenare Seger!Kul att träffa dig hos Mats i fredags. Gåsbrösten ligger nu i frysen och väntar :-) Fick du tag på någon bock? Mvh jörgen/Pikehunter/ www.gaddracer.dinstudio.se Tjena Jörgen. Jo det va trevligt att träffas, hoppas vi får tillfälle att jaga fler gånger framöver. Nej, bocken klarade sig denna gång, bara en massa djur utan horn var inom skjuthåll, men det gör inget. Det är bara så kul att se dessa otroliga mängder rådjur som finns nere hos er.. Oj, vad jag börjar känna mig välkommen här på jaktsnack till slut
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Tjena Jörgen.Jo det va trevligt att träffas, hoppas vi får tillfälle att jaga fler gånger framöver. Nej, bocken klarade sig denna gång, bara en massa djur utan horn var inom skjuthåll, men det gör inget. Det är bara så kul att se dessa otroliga mängder rådjur som finns nere hos er.. Oj, vad jag börjar känna mig välkommen här på jaktsnack till slut Seger. Vet du att Pikehunter var den som fick ditt pass i lördags och sköt två vildsvin? Liten värld !
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Seger.Vet du att Pikehunter var den som fick ditt pass i lördags och sköt två vildsvin? Liten värld ! Salt i såren någon...?
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Författare Seger.Vet du att Pikehunter var den som fick ditt pass i lördags och sköt två vildsvin? Liten värld ! Hmmm. Men det var ju kul..........för honom
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Min stora passion är skogsfågel/ripjakt med mina hundar förstås och tvåhandsflugfiske efter lax och öring ;D Med sådana intressen är du extra välkommen
Publicerat Oktober 1, 200817 yr Du Seger!! Det ena var en Galt på ca 100 pannor Men säg till när du är nere nästa gång så kan du få komma med och jaga Dov som kompensation... //Pikehunter
Publicerat Oktober 2, 200817 yr Författare Du Seger!!Det ena var en Galt på ca 100 pannor Men säg till när du är nere nästa gång så kan du få komma med och jaga Dov som kompensation... //Pikehunter Ahh, det skulle vara hur kul som helst då jag inte sett en dovhjort sedan jag flytta från Flen 1976 och var 7 år ung
Publicerat Oktober 3, 200817 yr Du Seger!!Det ena var en Galt på ca 100 pannor Men säg till när du är nere nästa gång så kan du få komma med och jaga Dov som kompensation... //Pikehunter Seger, vad du än gör, ta erbjudandet. Vi pratar en av Sveriges bästa dovmarker samt det är grymma grisvak på kvällarna. Man kan också skjuta både mufflon och kronvilt där.