Publicerat Augusti 31, 201015 yr Tja! Hört att några av dom gått över E-18 Någon mer som hört någe? Mvh
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Du menar det som kallars för Riala reviret av övriga, nu är jag iofs en geografisk analfabet men E18 går ju mest i nord/sydlig riktning, menar du att vargarna skulle ha gått mot nord-väst? Enligt vargvebben var den senaste sändarekontakten i området den 30 aug kl 20 ungefär, se ovan var den var, det talar för att 1 sändaren inte har slocknat 2 att varghonan inte har lämnar området, men att iofs den ruta om 10x10 km som sändaren är i överlappar E18 Var och vad de övriga vargarna gör är det få förunnat att veta och jag är inte en av dem, frågan är ju snarare vad är det som du har hört? Vargar har ju en tendens att vandra en aningens har jag fått lära mig. /Christian
Publicerat Augusti 31, 201015 yr Maila lst och fråga, det borde inte finnas något uppenbart hinder för att dom inte skall svara på det. Nej förresten, ring det är bättre.