Publicerat September 26, 201015 yr Författare har en polare som har en storpudel. jävla bra hund som gör allt. Dom är ju intelligenta dessutom så hunden lär sig på första gången.den är eftersöksekipagedeltagare, stöthund, stöter/ställer vildsvin, föser ut småvilt när han jagar hagel you name it. Bobby är en jävligt ball hund och en riktig atlet. den är snorkort klippt så det är inte lätt att veta vad det är egentligen. han e ball, ska nog ringa dit och tigga jakt snart... välkommen eller nåt. kalle Låter som en udda pudel Min är en urusel sällskapshund som drar iväg värre än en-jag-vet-inte-vad när de luktar vilt. (Beror säkert på mig också som ägare). Intelligent... jaee... . Vet du vad "bobby" heter?
Publicerat September 26, 201015 yr Författare Stolle va va vaaaaa Jo de stämmer hade pudel. Tränade mest viltspår och en del apport. Lättlärda hundar som faktiskt kan användas till det mesta. Mångsidiga helt enkelt. Tyvärr dödde han i cancer och sen skilde vi oss, så numera är jag hundlös Vad han en storpudel? Hur va han i självständighet och motor? Min stannar och kollar med jämna mellanrum i viltspåre som, "ska jag fortsätta?". Vet inte vad jag ska göra, ibland ignorerar jag och ibland gör jag ett litet ljud. Men vi har inte lagt så många spår än- har inte ens gjort anlaget. Cancer är hemskt
Publicerat September 26, 201015 yr Jo en storpudel. Vi hade 2 st. De var olika. Den ena lyng den andra mera het men båda fungerade kanonfint på spår. Det finns lite bilder om du kikar på min länk nedan
Publicerat September 26, 201015 yr Författare Tror bara jag såg den ena, vit. Fin. Annars va de lika varandra. Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Fått mycke frisk luft i helgen o kört mkt bil- utan någn värme. Viltspårat och plockat svamp. J_V_AR va mycke svamp ni har i värmland! fick ihop 70-100 liter i helgen. Tack för alla som hälsar en välkommen.
Publicerat September 27, 201015 yr Tror bara jag såg den ena, vit. Fin. Annars va de lika varandra. Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Fått mycke frisk luft i helgen o kört mkt bil- utan någn värme. Viltspårat och plockat svamp. J_V_AR va mycke svamp ni har i värmland! fick ihop 70-100 liter i helgen. Tack för alla som hälsar en välkommen.
Publicerat September 28, 201015 yr Hej och tack för ert fina och snabba välkomnande! Hunden är en storpudel, många fnyser lite åt pudlar. Men jag hävdar givetvis att vi kan (Med lite övning så ). Jag, sambo och hund bor i Trollhättan. Bor någon i närheten? Hej och välkommen.. Verkar vara rätta platsen för en som äger en blodtörstande Storpudel. Storpudlen är för övrigt en jakthundsras även om man inte kan tro det. Klipper man bara av dom löjliga hårbolarna på benen och skallen så ser dom faktiskt rätt farliga ut Lite iaf. Skulle faktisk kunna tänka mig en king zice pudel.. snaggad klart
Publicerat September 29, 201015 yr Författare Hejhej och Tack tack. Ska se om jag inte kan hitta ett riktigt farligt kort på honom. http://i904.photobucket.com/albums/ac242/v...juni0810031.jpg
Publicerat Oktober 2, 201015 yr Hejhej och Tack tack. Ska se om jag inte kan hitta ett riktigt farligt kort på honom. http://i904.photobucket.com/albums/ac242/v...juni0810031.jpg Haha! ja, oj, vad han ser farlig ut... Söt som socker är han i alla fall!
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Författare Haha! ja, oj, vad han ser farlig ut... Söt som socker är han i alla fall! Första kisserasten påväg hem från uppfödaren, och en långtradare passerar 20 m därifrån (vilket är det han tittar på). Modig liten valpis Har rensat hela datorn på bilder och denna låg i photobucket. Ska "snart" föra över bilderna till datorn igen. Måste ev lämna in den hos "doktorn", spillde lite yoghurt i den i veckan