Publicerat September 22, 201015 yr Våran valp brukar också lägga sig så där Fattar inte hur de kan vara skönt när hon ligger med huvudet neråt och blodet rinner ner i hjärnan
Publicerat September 22, 201015 yr Hon ligger lustigt nog bara så när hon jagat ?? Okej men våran kan lägga sig så när som helst.
Publicerat September 22, 201015 yr Hon ligger lustigt nog bara så när hon jagat ?? Trött/nöjd kanske? Eller så är det en passiv form av yoga o stretch. -garvade läppen av mig när jag såg bilden. /Christian
Publicerat September 22, 201015 yr Det är som en gammal jägare i Värmland sa åt mig. Trötta hundar som jagat , är snälla och lugna hundar....
Publicerat September 22, 201015 yr nu börjar jag känna igen NS med hundar ibland är det tom så att de lägger sig över en kant på det där viset och ligger så flera timmar. jag såg eftersöksfilmen.... fan du, fick han byta kalsingar efter det eller???
Publicerat September 22, 201015 yr Författare jag såg eftersöksfilmen.... fan du, fick han byta kalsingar efter det eller??? Nope. men vi som känner killen kan säga att så ljus röst har jag alldrig hört från honom Han är lugnet själv o sa i bilen på väg hem.. -De få nog bli en bourköl när jag kommer hem!
Publicerat September 22, 201015 yr Its a yankee! Nope. men vi som känner killen kan säga att så ljus röst har jag alldrig hört från honom Han är lugnet själv o sa i bilen på väg hem.. -De få nog bli en bourköl när jag kommer hem! Kan han behöva men har nerverna på rätta stället hälsa honom det!
Publicerat September 25, 201015 yr En veterinär sa till mig att hundar brukar lägga sig platt på mage om underlaget är svalt eller på rygg för att kyla ner kroppen... hundar har ju mindre hår på buken.
Publicerat September 25, 201015 yr Fattar inte hur de kan vara skönt när hon ligger med huvudet neråt och blodet rinner ner i hjärnan Riskfritt för en plott... att blodet samlas i hjärnan alltså
Publicerat September 25, 201015 yr Författare Riskfritt för en plott... att blodet samlas i hjärnan alltså jupp! Det samlas ju gärna där det finns plats...
Publicerat September 26, 201015 yr Min jycke har en något annorlunda stil. Jag har dock aldrig fått ordning på bildhantering så ni får två länkar på hans stil :Kalle sover Och en till
Publicerat September 26, 201015 yr Författare Min jycke har en något annorlunda stil.Jag har dock aldrig fått ordning på bildhantering så ni får två länkar på hans stil :Kalle sover Och en till Ha, ha.. Han ser ju ut som han kommit hem från en j-vligt blöt fest o "stupat" direkt innanför dörren. Fattar inte varför jag känner igen sovstilen...
Publicerat September 26, 201015 yr Jo det är en bra beskrivning. Morsan kallar honom sälen baserat på sovstilen. Nåja han är ju snäll så då får han sova som han själv vill.
Publicerat September 26, 201015 yr Min jycke har en något annorlunda stil.Jag har dock aldrig fått ordning på bildhantering så ni får två länkar på hans stil :Kalle sover Och en till Dagens bästa!
Publicerat Oktober 6, 201015 yr så här brukar vi vakna upp nästan varje morgon...hon brukar smyga upp nångång under natten ,tränga sig mellan mig och tjejjen, trycka undan den senare och mysa in under täcket med huvudet på kudden...
Publicerat Oktober 6, 201015 yr Min jycke har en något annorlunda stil.Jag har dock aldrig fått ordning på bildhantering så ni får två länkar på hans stil :Kalle sover Och en till haha vilken skön stil!