Publicerat Oktober 12, 201015 yr Mit første stykke vildt med buen, blev en fin lille buk Kanon spændende jagt som sluttede med en go pil på 8 meters afstand Og et par dage efter skød jeg en hare, så det er startet godt
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Mit første stykke vildt med buen, blev en fin lille buk Kanon spændende jagt som sluttede med en go pil på 8 meters afstand Og et par dage efter skød jeg en hare, så det er startet godt Grattis lär nog dröja ett tag innan jag fäller mitt första vilt med båge
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Gratulerar så mycket från endast 8 meter lät ju riktigt spännande också
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Grattis ! Jag hoppas beslutet om bågjakten här blir klart snart, så att en annan får släppa lite pilar på egna jaktmarken också, har sett ut ett flertal ställen nu som nog kommer att bli bra att sätta upp treestands för rådjurjakten.
Publicerat Oktober 16, 201015 yr Jätte Grattis till Dej! vet precis vilken härlig kännsla det är! och det blir bara bättre och bättre de kan jag lova Dej!.. Mvh Mamre