Publicerat Februari 7, 200620 yr Författare gladerligen, det kommer förmodligen inte vara svårt eller ta lång tid. det är många ytor som är runda och därmed kan slipas med maskin, desutom tycks det mestadels vara ytlig och tun rost.
Publicerat Februari 7, 200620 yr Ja där har du något att bita i Lalle Ska bli intressant att följa utveckligen av denna pang, lycka till
Publicerat Februari 8, 200620 yr kan tänka mig att det kommer att ligga mkt arbete innan den är fin igen ;)
Publicerat Februari 8, 200620 yr Jätte bra bilder Lalle. Verkligen roligt att du fotograferar så mycket och lägger ut. Ni som läser detta har säkert också en digital kamera där hemma, som används alldeles för lite Ut och fota nu, lägg ut sen här på Jaktsidan. :-*
Publicerat Februari 8, 200620 yr Pipan är det väl inge fel på, dra en par övnings ammo sen ärd en ju som ny!!!
Publicerat Februari 9, 200620 yr När jag var grabb så hittade jag och en kompis ett gammalt salongsgevär mellan några brädor i ett gammalt vagnslider.... Det var så rostigt att det nog var uppe i kaliber .338 minst... Kolven var så rutten så den gick att ta isär med fingrarna. Kompisens far sänkte det i en sjö till vår stora sorg...
Publicerat Februari 11, 200620 yr Lalle va e det för kaliber på byssen ??? det står 30-06 på pipan iaf