Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Linkis fyller år idag...

Featured Replies

Publicerat

Så jag tycker att vi trotsar alla regler och grattar honom här :)

Grattis!

Publicerat

Hip Hip Hurra

//

Publicerat

Gratulerar på bemärkelsedagen!

Publicerat

Grattis :(

Publicerat

Grattis på födelsedagen linkis :(

mvh

Publicerat

Grattis :D:D:D

Känns skönt att trotsa lite regler :(

Publicerat

Grattis!

Publicerat

Tack ska ni ha!

Sitter faktiskt ensam och laddar nya bulor till 9,3:an efter en hård simskola med ungarna så det värmer med lite gratulationer...

Tror tamigfan jag tar mig en stänkare och ställer undan laddprylarna.

Publicerat

Grattis!

Publicerat
  • Författare
Tror tamigfan jag tar mig en stänkare och ställer undan laddprylarna.

Häller upp en liten jäkel här och gör dig sällskap mentalt!

Publicerat

Tag du dig en stänkare :(

Grattis på bemärkelsedagen!

Publicerat

Grattis grabben!! och skååål!! :(

Publicerat

Tack igen...

Har haft som tradition att alltid skjuta något på min födelsedag vilket lyckats sedan jag fyllde 18. I år såg det mörkt ut och jag började snegla på musfällorna ute i uthuset men nu satt det en grävling i fällan vid knuten. Det räknas.

Publicerat

Grattis Linkis!

Efter mycken möda och stort besvär har jag nu dämpat främlingsfientligheten i vårt jaktlag (de lovade att "paara rispa inte säära") så bemärkelsedagen till ära bjuder jag på vitsvansjakt någon passlig helg inkommande månad (eventuellt tidigt december om vi har hjort kvar)! Tag gärna med den där nollåttaHerrn, så blir det dubbelt nöje! Dels är han bra bärhjälp beträffande obesudlade maltdrycker, dels är det ett nöje att se honom frysa på passet i normalt höstväder.

OSA via e-mail

Publicerat

Grattis så här dagen efter å härligt att du lyckades hålla i traditionen

Mvh Fredrik

Publicerat

Grattis i efterskott! :lol:

Publicerat

Grattis i efterskott! :rolleyes:

Publicerat

Nu kan det sägas. Jag åkte hem till Linkis och lade in en grävling i hans fälla. Något måste man göra för sina kompisar... :)

Publicerat
  • Författare
Nu kan det sägas. Jag åkte hem till Linkis och lade in en grävling i hans fälla. Något måste man göra för sina kompisar... :)

Asgarv!

Publicerat
Nu kan det sägas. Jag åkte hem till Linkis och lade in en grävling i hans fälla. Något måste man göra för sina kompisar... :D

Lika roligt varje år! Det var visst till 40-årsdan vi skulle ordna med illern? :)

Publicerat

Hur var det nu, grävling i år, nästa år var det väl utter...? Man vet aldrig vad Linkis tar sig till när desperationen börjar närma sig över att inget skjutits på födelsedagen ;):P Iofs vore det kul om du tog med en gråsälkut i handbagaget nästa gång du åker till Sverige så här dags nästa år, är det födelsedag så är det :lol:

Publicerat

Det är lungt så länge vi kollar hans önskelista på bloggen och det gäller djur han hittat i jägarexamenslitteraturen, och inte tex ideer han får från de där skriftliga alstren av Niclas, teratologen!

Publicerat

Utter är faktiskt inte lovligt!

I övrigt så bryr jag mig inte om hur grävlingen kom in i fällan, traditioner är viktiga att bevara... Gråsälskut skulle för övrigt kunna bli en fin muff, eller? Päls är ju hett nu har jag hört...

Givetvis kan man inte neka en chans att förpesta tillvaron för några finnar med slöa knivar. Jag är fullt medveten om att ni endast söker min överjävliga jaktliga kompetens för att få kött i frysen och slippa svälta i vinter men vad gör man inte för broderfolket.

Publicerat

Grattis!!

Var det 25? :rolleyes:

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.