Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny medlem Jeanette

Featured Replies

Publicerat

Hej!

Jag heter jeanette, är 37 år och har just precis registrerat mig som medlem här! Sprillans nybörjare, och klart mest intresserad av eftersök. Har mycket att lära, så kommer nog mest att läsa alla era trådar - och kanske klämma in med en och annan fråga emellanåt. Hoppas på att få lära mig mycket av alla er andra!

Publicerat

Hej och välkommen hit :)

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Välkommen :) fråga på bara!

Publicerat

Hej & välkommen hit! :)

Publicerat
  • Författare

Tack vad ni verkar glada och trevliga! :-) Så välkommen jag känner mig!

Nu har jag ägnat eftermiddagen åt att sitta och läsa eftersökstrådar, så nu tänker jag sätta igång...

Hav tålamod... :-)

Publicerat
Tack vad ni verkar glada och trevliga! :-) Så välkommen jag känner mig!

Nu har jag ägnat eftermiddagen åt att sitta och läsa eftersökstrådar, så nu tänker jag sätta igång...

Hav tålamod... :-)

Vilken kommun! Bara så att man får ett geografiskt läge. :)

Publicerat

Hej och välkommen ! :)

/Eas

Publicerat
  • Författare
Vilken kommun! Bara så att man får ett geografiskt läge. :)

Kiruna kommun, Abisko är mitt hem... :-)

Publicerat
Kiruna kommun, Abisko är mitt hem... :-)

Ok! Det var trevligt nät man var där borta på 90-talet och firade morsans 75-årsdag och lillasysters 40-årsdag. Vi bjöd dom på hundsapannstur i ca. 4 1/2-5 tim med lunch ute i det fria. :)

Publicerat
  • Författare
Ok! Det var trevligt nät man var där borta på 90-talet och firade morsans 75-årsdag och lillasysters 50-årsdag. Vi bjöd dom på hundsapannstur i ca. 4 1/2-5 tim med lunch ute i det fria. B)

Visst är det härligt! Vi har två hundspannsföretag här, ett i Abisko och ett i Björkliden (en mil bort) och deras hundar går varma hela säsongen med turister! Jag har också åkt; vilken kick jag fick!

Får jag bara tillägga, efter att ha läst ETT ANTAL trådar nu, att ni slår mig som sanslöst trevliga och "schyssta" på den här sidan!? Deltar/har deltagit i några andra forum, där den råa och brutala tonen gentemot varandra kan ge en annan magknip... Var faktiskt lite orolig över att gå med här, men stämningen känns helt annorlunda! En stor eloge till alla er debattörer! :D

Publicerat

Välkommen :D

Publicerat
Visst är det härligt! Vi har två hundspannsföretag här, ett i Abisko och ett i Björkliden (en mil bort) och deras hundar går varma hela säsongen med turister! Jag har också åkt; vilken kick jag fick!

Får jag bara tillägga, efter att ha läst ETT ANTAL trådar nu, att ni slår mig som sanslöst trevliga och "schyssta" på den här sidan!? Deltar/har deltagit i några andra forum, där den råa och brutala tonen gentemot varandra kan ge en annan magknip... Var faktiskt lite orolig över att gå med här, men stämningen känns helt annorlunda! En stor eloge till alla er debattörer! B)

Jag blev som lite sotis när jag skickade iväg morsan och syrran på den där utflykten. :D

Tack för dom orden! Det är ett fint och eminent forum med kunningt folk som kan svara på det mesta i jaktliga frågor samt att vi har Sv. Jägaförbundets tråd där man kan ställa frågor till förbundet och där skulle du kanske kunna fråga ang. eftersökskurs på björn. :D

Publicerat

Får jag bara tillägga, efter att ha läst ETT ANTAL trådar nu, att ni slår mig som sanslöst trevliga och "schyssta" på den här sidan!? Deltar/har deltagit i några andra forum, där den råa och brutala tonen gentemot varandra kan ge en annan magknip... Var faktiskt lite orolig över att gå med här, men stämningen känns helt annorlunda! En stor eloge till alla er debattörer! :D

Välkommen hit och kom ihåg att frågor inte kan vara dumma men svar kan... Här brukar det dock vara en väldigt trevlig ton för det mesta och folk är väldigt snälla! B)

Hoppas du kommer att trivas, få svar på dina frågor och ge svar på våra. :D

Publicerat

Hej och välkommen! :D

Publicerat

Hej och välkommen!

Kommer att ändra rubriken på ditt första inlägg, smidigt att få in Jeanette i rubriken då det lättare blir sökbart :D

Må väl!

/ Rikard Admin.

Publicerat
Hej!

Jag heter jeanette, är 37 år och har just precis registrerat mig som medlem här! Sprillans nybörjare, och klart mest intresserad av eftersök. Har mycket att lära, så kommer nog mest att läsa alla era trådar - och kanske klämma in med en och annan fråga emellanåt. Hoppas på att få lära mig mycket av alla er andra!

Willkommen!!

• 4 weeks later...
Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Välkommen hit :D

Publicerat

Välkommen :D

Publicerat

Bodde i Kiruna ett tag (många år sedan nu). Det är vackert däruppe.

Välkommen!

Publicerat

Får jag bara tillägga, efter att ha läst ETT ANTAL trådar nu, att ni slår mig som sanslöst trevliga och "schyssta" på den här sidan!? Deltar/har deltagit i några andra forum, där den råa och brutala tonen gentemot varandra kan ge en annan magknip... Var faktiskt lite orolig över att gå med här, men stämningen känns helt annorlunda! En stor eloge till alla er debattörer! :mellow:

Vi är alltid snälla i början , men vänta du bara det har snart gått en månad och då ska du få dina fiskar varma. :huh:

Nä så här är det, skulle stämningen vara hård och otrevlig skulle man ju inte vilja hänga här. Nog finns det de som har en någon fränare attityd men de brukar inte bli långlivade på forat.

Hoppas du lär dig något av trådarna annars är det bara att ställa så mycket frågor du kan.

Ja just det, Välkommen

Publicerat

Hej och välkommen hit!

Publicerat

Välkommen hit. -_-