Publicerat Oktober 31, 201015 yr "Gråt ej för att jag är borta, gläds över att jag funnits" +1 på det. Brukar oxå skriva att vårda dom ljusa minnena.
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Det minskar med duktiga Wachtlar på sidan, hur gammal blev han? Beklagar
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Författare Det minskar med duktiga Wachtlar på sidan, hur gammal blev han?Beklagar Skulle snart bli 9år så jag hade räknat med ett par år till. Så att han hade hunnit prägla valpen som kom hit vid midsommar tid. Lasse
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Tack för alla goda ord. Rullar på med den lille som var lite förvirrad några dagar. Men tomt är det här hemma alltid ett tag när en hund har försvunnit. Lasse
Publicerat November 6, 201015 yr alltid lika tråkigt när det är dags för dom att gå vidare endel saknar man mera än andra. drygt ett år sen jag fick ta sista jakten med en av våra hundar alldeles för tidigt och saknaden finns än idag när det är rådjur eller harjakt fast det inte var någon bra hund men man hade iaf sällskap i skogen och det hände alltid något. bara se frammåt med den yngre hunden och hoppas på det bästa.