Publicerat Oktober 30, 201015 yr Hej alla jägare. Här har jag nu lotteri kniven till Joacim färdig. Den här kniven är den jag vill ge till Joacim då den känns mer rätt en den andra jag gjorde. Håller på med slidan för tillfället och det blir klart ikväll. Hoppas nu Joacim gillar den Jag gör det iallafall Skaftet är amboyna rot, mässing. Bladet är kolstål flå allround modell ca 8.5 cm långt. Slidan som blir färdig ikväll är robust vegetabil garvad läder. Vad tycker ni? mvh Kimmo Lilja
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Djävlar att jag inte vann Men f*n den skulle inte jag våga ha i skogen, den är för fin
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Tråkigt att behöva ha med en securitasvakt bara för att våga ha kniven med sig ut Läcker!
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Författare tackar. Joo, jag hoppas och vill att Joacim ska använda den för det äe den gjord för. Ha på hyllan ska vara andra prydnads saker. Om jag köper en ny bil så har jag den inte bara i garaget.
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Å andra sidan så köper du inte en utställningsbil som enbart finns i ett exemplar för att köra till ICA med...
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Inga större överraskningar, dvs riktigt välgjort och snyggt som vanligt
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Författare Här kommer bilder på slidan. Gjorde den brun svart bräclig. Blev riktigt bra tycker jag. Vad tror ni pöjkar.? mvh Kimmo
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Författare Det ska jag ordna. Håller på o prioriterar projekt så att jag får dem i rätt ordning. Blir för lång vänte tid annars. mvh Kimmo
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Det ska jag ordna. Håller på o prioriterar projekt så att jag får dem i rätt ordning. Blir för lång vänte tid annars.mvh Kimmo Ja, prioritera mig framför alla andra nu
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Riktigt läckert kimmo! Vad det beträffar användandet av den samma så är jag av det folkslaget som tycker att jag aldrig skulle köpa varesig saker eller lotter till något jag inte vågar/vill använda. Vapen och knivar är verktyg och skall användas antingen där är valnöt/annat träslag för 500kr eller för 30 000kr har man köpt/vunnit något så ska det brukas, punkt slut Tack än en gång för din givmildhet kimmo! Mvh/joacim
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Författare Kanon Joacim. Är du nöjd så är jag nöjd. Du har kniven i början av veckan som kommer. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Kanon Joacim. Är du nöjd så är jag nöjd. Du har kniven i början av veckan som kommer.mvh Kimmo Lilja Är riktigt nöjd och imponerad av ditt arbete. Du är helt klart en av de bästa hantverkarna som jag haft förmånen att studera färdiga produkter av, utan tvekan. Gillar materialvalet och utseendet skarpt på både kniv och slida. Du har lyckats att få ihop det så himla bra, precis som jag vill ha det. Som sagt: Tack än en gång för utlottningen Kimmo, du är en klippa. Kommer givetvis en tråd med resension när jag har kniven hemma. MVH/Jocke
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Här kommer bilder på slidan. Gjorde den brun svart bräclig. Blev riktigt bra tycker jag. Vad tror ni pöjkar.?mvh Kimmo Jaha... jag då? Får inte jag vara med och tycka?
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Jäklar vad snygg slidan blev till kniven. Passar perfekt ihop tycker jag. Shamani, jag "tror" att du får tycka och bedöma också, och du får definitivt vara med!
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Åhhhhhh........så himla fin......mamma får kanske låna nån gång iaf hålla och känna lite på den vill oxå ha!!!!!!!