Publicerat November 3, 201015 yr Då har du dåliga batteri i T7:an. Den är klart bättre än min H7R iallafall. Och jag ska testa att skifta batterier! Mvh!
Publicerat November 4, 201015 yr Bättre än dagsljus:) http://www.proffslampor.se/peli9460remotea...tem-p-1129.html
Publicerat November 8, 201015 yr Författare Fick hem T7:an i fredags. Vilken lampa! Spöar den gamla Magliten med hästlängder! Tack för rekommendationen!
Publicerat November 21, 201015 yr Har oxå lite funderingar kring en ny lampa. har hittat på en LED Lenser L7 för 249:- Det måste vara bra pris eller? Har inte tänkt att ha den på bössan bara att ha den som en bra lampa när man ska ut i skogen och kika lite spår eller bara allmänt utomhus. har även kikat på en osram sirius medium för 299:- på jula den skall enligt osrams sida ligga på 2,2w Någon som har prövat dessa två och kan rekomendera någon av dem. Har tidigare endast använt mig av "vanliga" ficklampor och tidigare gen led. /Stefan
Publicerat December 18, 201015 yr Ingen som har provat HID? typ något liknande som denna: http://viewitem.eim.ebay.se/24W_HID_Xenon_Spotlight_Torch_Flashlight_2000_Lumens/200521329535/item
Publicerat December 18, 201015 yr Köpte denna, trustfire 1200 lumen, lyser som F*n. Bra pris med låg dollar strax över 300:- =)) Glöm inte att ta med batterier bara! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30683
Publicerat December 18, 201015 yr Den här lilla pjäsen har jag... Starkt helljus som gott o väl lyser en dryg km. Reduserat halvljus som spar batteritid. Tror den kostade ca 500 kr på Jula.
Publicerat December 18, 201015 yr jeepetorp. Handlade det inte om FICKLAMPOR??? den där pjäsen får du nog inte ner i fickan va?
Publicerat December 19, 201015 yr jeepetorp. Handlade det inte om FICKLAMPOR??? den där pjäsen får du nog inte ner i fickan va? Kanske i ryggsäcksfickan...
Publicerat December 19, 201015 yr Måste bara få berätta. Jag har en ledlenser, tror jag gav 700 pix för den. Lyser som fan absolut. MEN kompisen köpte en liknande ficklampa på claes olsson, en kopia. Lyser lika jäkla bra, verkar ha bra kvalite och kostade under 200:-. En sådan skulle jag köpa så man slapp vara rädd man skulle tappa den. Resten av $ skulle jag köpa, hamburgare, chips och julöl av
Publicerat December 19, 201015 yr Måste bara få berätta. Jag har en ledlenser, tror jag gav 700 pix för den. Lyser som fan absolut. MEN kompisen köpte en liknande ficklampa på claes olsson, en kopia. Lyser lika jäkla bra, verkar ha bra kvalite och kostade under 200:-. En sådan skulle jag köpa så man slapp vara rädd man skulle tappa den. Resten av $ skulle jag köpa, hamburgare, chips och julöl av ledlenser finns som L7 även och är i plast,kostar 249kr på classes.. Har en sådan som gryt lampa och då det är kallt..Dock går det ej föra över delar från T7 och L7...
Publicerat Januari 11, 201115 yr Någon som har en åsikt om Led Lenser V²? Är en L7 värdare att satsa på? Och Proffslampor.se... är de pålitliga? Kan man beställa därifrån utan problem?