Publicerat November 10, 201015 yr I somras när dottern fyllde 6 bakade jag nedanstående draktårta (+ en som såg ut som en dödskalle). Om en vecka fyller lilleman 4 år. Då skall det givetvis också bakas tårta, men vad tycker ni att det skall bli för något? Fyllning etc kommer jag givetvis att anpassa efter grabbens smak i samråd med hustrun så det jag är ute efter är lite kreativa idéer.... Riddarborg? Sjörövarskepp? Sjörövarflagga? Dinosaurieskalle? Hit me!
Publicerat November 10, 201015 yr Älg! Eller egentligen vilket klöv villt som helst. Se bara till att träffområdet är ordentligt utmärkt...
Publicerat November 10, 201015 yr Det är svårt att komma med förslag när man inte vet något annat än ålder och kön.... Vad är det han vurmar för? Är det vikingaskepp och drakar? Eller är det traktorer och kossor? Eller är han tokig i blommor? Grodor? Att bada?
Publicerat November 10, 201015 yr Författare Älg! Eller egentligen vilket klöv villt som helst.Se bara till att träffområdet är ordentligt utmärkt... bra idé. då skulle man kunna ha riven choklad som päls, hallonfyllning som blod+röda organ.... kan bli rätt fräckt. marsipanhorn?
Publicerat November 10, 201015 yr Författare Det är svårt att komma med förslag när man inte vet något annat än ålder och kön.... Vad är det han vurmar för? Är det vikingaskepp och drakar? Eller är det traktorer och kossor? Eller är han tokig i blommor? Grodor? Att bada? pajk fyller 4, det var ju givet. Han är såld på traktorer, sjörövare, indiana jones, lego, riddare, djur, sin träbysse. En illbatting på landet med andra ord.
Publicerat November 10, 201015 yr pajk fyller 4, det var ju givet. Han är såld på traktorer, sjörövare, indiana jones, lego, riddare, djur, sin träbysse. En illbatting på landet med andra ord. Då kanske du kan göra en pôjk som stiier på en traktor med en bysse och skjuter ett djur? Du får med dig mycket av intressena då...
Publicerat November 10, 201015 yr Självklart ska han ha bössan i ena handen och indian Jones hatt + piska!
Publicerat November 10, 201015 yr Självklart ska han ha bössan i ena handen och indian Jones hatt + piska! Självklart....