Publicerat November 15, 201015 yr http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttny...ticle8128666.ab Det var det löjligaste jag hört, så jag valde att skratta
Publicerat November 15, 201015 yr Ja, vad skall man säga... Till julen hör nötter, och här har nötterna talat! -"Sälja döda renar...", vad fan är då kalkonen på den engelska julbordet om inte ett dött djur??? Jag skall banne mig börja föra debatt mot veganerna hur fasen de kan slita upp oskyldiga morötter ur jorden och sedan hacka, skiva, riva eller koka dessa LEVANDE!!!
Publicerat November 15, 201015 yr Jag försvarar inte idiotier, men....kan det inte vara så att aversionen beror på att det är tomtens renar som säljs som föda ? Donner, Blitzen, Prancer och resten....... Raggarö
Publicerat November 16, 201015 yr Skrämmande. Har hoppats att Frank hade fel men det hoppet var nog det första som dog. "Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the universe." Frank Zappa 1989.