Publicerat November 18, 201015 yr http://fotolasse.se/index.php/samhalle/mak...#comment-242608 // John
Publicerat November 18, 201015 yr Att fotografen inte har full koll på detta runt jakt är solklart. Att bilderna är något av de mest makabra jag sett håller jag med honom tillfullo om. /Mike
Publicerat November 18, 201015 yr Författare Det kan jag hålla med om också. Inte direkt några medaljer på dom vildsvinsmontagen. Men ändå!
Publicerat November 18, 201015 yr Bra där John. Tanken med att ha oflådda vildsvinshuvuden på väggen förstår jag inte riktigt men å andra sidan har jag gäddhuvuden oflådda och torkade på min ladugårdsvägg. Gissar att det fyller samma funktion. Bra inlägg och jag önskar att fler med skriftens gåva dementerar de tokiga påståenden om jakt som man läser om i media.
Publicerat November 18, 201015 yr Väl skrivet John. Vad gäller väggen, så är det inget jag känner nått speciellt inför, men definitivt inget jag skulle ha här hemma själv, men jag sätter ju inte upp några trofeer överhuvudtaget heller så..