Publicerat Februari 15, 200620 yr Författare Framåt sena kvällen kollar vi på video. SM vinnaren på TV.
Publicerat Februari 15, 200620 yr Författare Sen fikas det ;D Och t o m Beretta får vara med på bild..
Publicerat Februari 15, 200620 yr Författare Å när vi fikar, då är det inget svammel... Kaffe och Amerika fläsk :-*
Publicerat Februari 15, 200620 yr Kaffe och fläsk slår det mesta ;D Trevligt med lite bilder från söder också, helt annan typ av skog än vi har här uppe
Publicerat Februari 16, 200620 yr Härliga Bilder ...förunderligt att skogen här och där kan va så olika. Mvh Fredde
Publicerat Februari 17, 200620 yr Härliga Bilder ...förunderligt att skogen här och där kan va så olika.Mvh Fredde Jag håller med fullständigt, och det som är det märkligaste är att det inte är någon snö ???
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Nya såter, nya vänner. Denna dag får vi jaga i ett nytt område. Snön visar sig. Men först måste vi ju börja med att... ...just det, Fika!
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Även jag får passa denna såt. Här har jag klättrat upp på en stor sten. Vy från passet.
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Sista dagen händer det en hel del. Jag får änligen en råbock. Alex driver den rakt på mig i skogen.