Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

blivande julklapp o bild på blivande slida sista post

Featured Replies

Publicerat

kan tänka mig att han blev nöjd :o .. en annan hadde blivit hur nöjd som hälst överen såndär kniv :);)

Publicerat
  • Författare

Tackar Shamani o storviltjägarn

Har gjort ett antal knivar nu i mina dagar o är glad varje gång det blir omtyckt. Frugan har också fått ett par men någonstans har jag glömt mig själv ;) Givetvis har jag ett par användare men har aldrig gjort någon kniv åt mig själv som ser ut lite mer med det där extra som det gör ibland. :):o Kanske borde vartefetr göra något annorlunda åt mig själv och unna mig det.

mvh Kimmo

Publicerat
Tackar Shamani o storviltjägarn

Har gjort ett antal knivar nu i mina dagar o är glad varje gång det blir omtyckt. Frugan har också fått ett par men någonstans har jag glömt mig själv :huh: Givetvis har jag ett par användare men har aldrig gjort någon kniv åt mig själv som ser ut lite mer med det där extra som det gör ibland. ;):) Kanske borde vartefetr göra något annorlunda åt mig själv och unna mig det.

mvh Kimmo

Det tycker jag du ska göra! Det är du värd. Men du glömde svara på min fråga... ;)

Publicerat
  • Författare

Visst ja., förlåt. Joo, det ska gå att ordna något liknanade :)

Publicerat

Jag är målös. Den optimala kniven helt enkelt.. en fröjd för ögat och har säkert funktionerna också :)

Publicerat
  • Författare

Tackar :wub::P

Publicerat

Det var ett tag sedan jag berömde dina knivar Kimmo, detta pga att de alla är skit fina och jag tyckte det var lite tradigt att jubla varje gång men nu får det vara nog.

Detta är helt klart den finaste kniven jag har sett på länge, eller under mitt liv för att vara ärlig.

Bladet är helt super tillsammans med allt annat.

Ett mästerverk helt enkelt :wub:

//

Publicerat
  • Författare

Mycket roligt när en smålänning ger mig dessa kommentarer då min svärfar är från utanför stockaryd i småland :-)

Tackar o bockar

Publicerat
  • Författare

Här är snart slidan färdig. Försöker att färga den så med så mycket rustik utseende som möjligt. Ska göra mer färgtoning på den . Tycker rustik utseende passar den här kniven. Pauatade in för hand lite blomm mönster på den.

Vad tror ni?

mvh Kimmo Lilja

slida-3.jpg

Publicerat

de blev riktigt fint kimmo :D

Publicerat
Här är snart slidan färdig. Försöker att färga den så med så mycket rustik utseende som möjligt. Ska göra mer färgtoning på den . Tycker rustik utseende passar den här kniven. Pauatade in för hand lite blomm mönster på den.

Vad tror ni?

mvh Kimmo Lilja

slida-3.jpg

Satan i lilla gatan vad snyggt!! :D

Publicerat
  • Författare

Tackar.

Den ska dock bli lite mer mörk brun har jag bestämt mig.

Publicerat

Återigen en snygg kniv :D:blush:

Publicerat
Tackar.

Den ska dock bli lite mer mörk brun har jag bestämt mig.

Varför?

Publicerat
Varför?

För Kimmo har bestämt sig, säger han ju..  :D:)

Publicerat
För Kimmo har bestämt sig, säger han ju..  :blink::blink:

haha! Jo, bidde bara nyfiken på varför han ville ha den mörkare.... :huh: Själv tycker jag den är perfekt... fast den kanske blir MER perfekt om den blir mörkare? :D Det återstår att se....