Publicerat December 14, 201015 yr Jag får upp en medlemslista när jag klickar på medlemmar Andreas Med medlemmar i ? (bara för att vara övertydlig) //Niclas
Publicerat December 14, 201015 yr Nu kanske detta har fnulats på, men members=medlemmar är tom, skall den upp? Utöver det, vanesak men instämmer med föregående i frågan om utformning av sidan. /Christian Du tittar i medlemslistan vid en sökning av "Visa nytt innehåll". (man kan söka "senaste" på det mesta i forumet nuförtiden) Klickar du i stället på "Medlemmar" under vår logo ser du samtliga medlemmar. Mvh, Mannen under huven
Publicerat December 14, 201015 yr buggigt detta.. hur hittar jag mina om om jag sitter på androiden???
Publicerat December 14, 201015 yr Beror på vilket program son du läser forumet i, i mobilen... Tror jag. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 14, 201015 yr Hmm vad hände Här är man borta ett tag o sen kommer man o allt är nytt
Publicerat December 16, 201015 yr Är förvirrad. Det ska ju gå att ställa in hur långt bak i tiden man vill se nya inlägg (Dagens aktiva innehåll). Provade det i förrgår och då kunde jag välja på 24 timmar, vecka mm. Men från och med i går fungerar inte det. Varför? Jag får alltså inte upp listen med valmöjligheterna. Klickar jag på Dagens aktiva innehåll så hamnar jag bara på de nya inläggen. Är också fundersam över varför det numera bara är en sida med nya inlägg istället för de normala 3-4 sidorna som jag hade innan remaken, efter ca 12 timmars bortavaro från forumet. Detta hänger säkert ihop med ovanstående bryderi och jag blir lite nervös att jag kanske missar en massa nya inlägg pga klantigt gjord inställning av mig