Jump to content

Det nya utseendet på sidan...

shamani
 Share

Recommended Posts

Jag saknar den gamla.... Med den här nya så flyter raderna ihop i de olika trådarna. Svårare att se hur gamla trådarna är, hur många svar som inkommit... Och att ha en knapp med "till toppen" vid varje inlägg saknar jag också.

Men jag vänjer mig väl - nån gång..... hoppas jag.

Och att ha en knapp med "till toppen" vid varje inlägg

Menar du att de funnits förut?!

Annars finns de ju en scroll funktion :rolleyes: eller så finns ju pgup och pgdn ;)

Själv vill jag sällan komma överst på sidan... jag vill tillbaka till olästa trådar och då är det backspace som gäller för mig efter att jag har läst tråden jag är i.

aah då slapp man in igen hade problem att få ett lösenord skickat till mig då tydligen mitt gamla inte fungerade :D ser najs ut kommer nog ta en tid att lära den nya layoutten.

inget annat än att vara på upptäcksfärd!

MVH // Radium

Guldstjärna till nya sidan då man nu ser sina pm som en vanlig forumtråd, dvs man ser hela pm-historiken mellan sig själv och motparten på en och samma sida :wub:

Inte bara det, nu kan man söka ordentligt bland sina PM's oxå!!!

jag har faktiskt lite svårt att urskilja "fälten" på sidan nu, kanske för jag har lite sämre ögon än andra. det känns som den fina kontrasten som fanns innan mellan rubriker och bakgrund är lite "urtvättad".

jag klagar inte utan menar att man lätt blir trött i ögonen då man får anstränga sig. (så är det om man tittat för mycket diagnostiska bilder, man blir petig... :blush: )

är det fler som "ser lite sämre" på jaktsidan?

Kalle

jag har faktiskt lite svårt att urskilja "fälten" på sidan nu, kanske för jag har lite sämre ögon än andra. det känns som den fina kontrasten som fanns innan mellan rubriker och bakgrund är lite "urtvättad".

jag klagar inte utan menar att man lätt blir trött i ögonen då man får anstränga sig. (så är det om man tittat för mycket diagnostiska bilder, man blir petig... :blush: )

Kalle

Precis! Det var precis så jag menade med att det flyter ihop. det är ingen markant gräns mellan "fälten".Var jag fält borde ha en inramning eller nå´t...

Kalle

Jag måste faktiskt hålla med här, det är många nya fina funktioner men jag saknar lite kontrast.

Sidan är rätt beige..... Nu menar jag bara färgsättningen ;)

De nya funktionerna är mycket bra men angående färgsättningen så finns det väl utrymme för vissa förbättringar, tycker också att den är lite beige.

Tyckte att den gamla färgskalan var trevligare men det är bara vad jag tycker.

De nya funktionerna är mycket bra men angående färgsättningen så finns det väl utrymme för vissa förbättringar, tycker också att den är lite beige.

Tyckte att den gamla färgskalan var trevligare men det är bara vad jag tycker.

Och att mörkt är mer energisnålare än ljust är ju också en påverkande faktor, iaf i dessa tider!  ;);):D