Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Då kör vi igen - Virå den 16/2 18.00-20.00

Featured Replies

Publicerat

Kanske tur det eftersom häradsbetäckarn Fitzot är med i laguppställningen :lol:

Häradsbetäckare? Snarare guldmunk :(

Du har ingen trevlig svägerska du kan presentera mig för? :lol: Fitzo needs some lovin´...

Jag har ju dessutom bott i Kattne i två år så jag förstår ju mig nästan på er sörlänningar så kulturkrocken skulle inte bli sådär jätteknepig att hantera :D

//F

• Svar 56
  • Visningar 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Publicerat
  • Författare

Tack till alla som deltog, skitkul som vanligt :wub: Och några nya bekanskaper IRL blev det. Sen var det några gamla "godingar" där också.

Och så var ju en viss Kantrineholmsbo där och försåg sig av godsakerna förstås. Men det gav ju att man vet vad man skall muta med i framtiden :P

Återkommer till dagens deltagare med ett nytt erbjudande inom kort.

Publicerat

Det var inget kul alls att skjuta i Virå... Totalt värdelöst faktiskt!

Eller vänta nu? Det där blev knas.

Så här ska det vara: :lol::D:lol::D:lol::D:lol::wub::wub:

Publicerat

Även jag faller in i hyllningarna för detta evenemang. Har aldrig varit med om något liknande, helt suveränt!!

I och med detta så har även min oskuld inom internetdatingens ädla värld klarats av :P

Trevliga lättpratade människor med sol i sinnet gjorde att den enda smärtan är ett skönt dunkande i högeraxeln :lol:

Tack Wizzie för ditt jobb med bokning å fikabröd å skjuts. :wub:

Publicerat

Hahahah sicken liten skytt, jag stod o tittade på skärmen när FB bara levererade nit efter nit efter nit, som en liten maskin.

kunde ju inte skjuta med bohmans bössa och sedan var det en blaser jag skött med sen så det vart väll sådär ;)

Publicerat

Jag måste medge att det har verkligen Virå 2.0 med de nya filmerna. Det är en hel del nya rådjurssekvenser som Rickard har filmat från Virås egna marker och de är rikigt realistiska och inte helt enkla att skjuta på. :wub::wub:

Några rådjur kommer i bra fart över vägar, genom buskar, uppför bergskanter och över gärden i situationer som i alla fall jag skulle funderar på om jag skulle skjuta IRL. -_--_-

Bohmans jäkla bössa. :angry::angry:

Själv är jag riktigt nöjd med skytte då jag enbart körde med lillsiktet, Trijicon 1-4x24, på 3 ggr förstoring under hela tiden och; "Fan vilket bra sikte det är." :wub:

Jag kommer lugnt att hålla min plan att skjuta detta minst 1 gång/kvartal. ;)

Hur många gånger kan man stå och skjuta 90 smällar mot övningsmål på ett ruskigt effektivt sätt? B)B)

Publicerat

Jag måste medge att det har verkligen Virå 2.0 med de nya filmerna. Det är en hel del nya rådjurssekvenser som Rickard har filmat från Virås egna marker och de är rikigt realistiska och inte helt enkla att skjuta på. :wub::wub:

+1