Publicerat Januari 7, 201115 yr Hej undrar vad jag kan göra med bäver köttet jag har i boxen för att jag har allt för långt till ett rökeri om man kan göra nått gott av det. tack i förhand.
Publicerat Januari 7, 201115 yr Nu har du startat ett antal nya ämnen och då dyker det oftast upp en fråga; har du hört talas om Google? http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/Viltrec/Baver/
Publicerat Januari 7, 201115 yr Författare jo då har jag ju det men tänkte höra här först med tanke att det kanske finns mera erfarna jägare som kunde svara på dom olika ämnena
Publicerat Januari 7, 201115 yr jo då har jag ju det men tänkte höra här först med tanke att det kanske finns mera erfarna jägare som kunde svara på dom olika ämnena Vadå? Dög inte mina 9 förslag?
Publicerat Januari 7, 201115 yr Bry dig inte om Dunderklumpen han gillar att små bråka med folk då mår han som bäst, Kolla hans blogg trevlig läsning, Lasse
Publicerat Januari 8, 201115 yr Kalops på bäver är kalas! Knepet med vilt är att inte alltid göra någonting überkomplicerat 200 år gammalt viltrecept utan bara använda det i de vanliga recepten med nöt, gris och fågel. Det är så man kan lära sig att använda vilt i köket ordentligt! Tänk bara på att mycket vilt är av det torrare slaget och då hjälper det om man tärnar ner lite sidfläsk tillsammans med viltköttet så smörjer det upp det hela!
Publicerat Januari 8, 201115 yr Författare DunderKlumpen jo dom då ju ba bra ba L-B okej bra att veta kanske det är ju bara att jag inte kan läsa bloggarna vet int vad det är för fel
Publicerat Januari 8, 201115 yr Hej undrar vad jag kan göra med bäver köttet jag har i boxen för att jag har allt för långt till ett rökeri om man kan göra nått gott av det. tack i förhand. Du kan t. ex. torka det om du inte ids röka det, men det fodrar lite mer tid än älgköttet för att torka det. På sid 6 kan du hitta ett torkat bäverlår. http://www.jaktsidan...a/page__st__125