Publicerat Januari 23, 201115 yr Jag har det nya aimpoint H1 med fäste till blaser. Det funkar jättebra, mindre än en snusdosa. Nackdelen är att det bara finns som 4 moa
Publicerat Januari 29, 201115 yr Författare Vart köpte du Blasern? Sent from my iPhone using Tapatalk Delsbovapen... Har för övrigt varit ut och provat raketen nu och fy fan vad fint den ligger Man drar ju av de fyra skotten likt en ak5 dvs finns en viss risk för överkonsumtion av amo :lol: Inväntar fästet och 6,5 pipan som ska komma under nästa vecka...
Publicerat Januari 29, 201115 yr Tack, det låter bra att du är nöjd, då ska jag höra om pris där. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Mars 9, 201115 yr Författare Nu har jag nog bestämt mig för att byta ut de gamla hva som jag har och införskaffa mig en blaser R93.... Tanken är nog att jag ska ha en 9,3X62 med 52 cm pipa till storviltet dvs älg och björn. Tänkte skaffa en 6,5 pipa (57cm) till fågeljakt och övningskyttet.... Hakmontage till leopolden och ev ett till aimpointen som jag har.... Vilken vapenaffär kan jag göra bäst affär? Mvh Efter vissa leveransproblem med fäste till min Aimpoint CompC3 så erbjöd vapenhandlarn mig att byta ut det mot ett annat rödpunkt till något lämpligt 9000 så jag kan använda mig av ett vanligt sadelmontage, vad är det för skillnad på Comp mot vanligt 9000 förutom längden då alltså, fördel? Compen är ju jävligt smidig osv....
Publicerat Mars 9, 201115 yr Författare Efter vissa leveransproblem med fäste till min Aimpoint CompC3 så erbjöd vapenhandlarn mig att byta ut det mot ett annat rödpunkt till något lämpligt 9000 så jag kan vända mig av ett vanligt sadelmontage, vad är det för skillnad på Comp mot vanligt 9000 förutom längden då alltså, fördel? Compen är ju jävligt smidig osv.... Tittade runt lite och såg att de släppt H30 är det någon som testat dem de ser ju lite smidigare ut och de verkar skymma lite mindre än 9000, hm verkar balla ur det här
Publicerat Mars 26, 201115 yr Författare Så här slutade affären Nu fattas bara ett sikte för toppfågeljakten men det får bli lite senare