Publicerat Januari 16, 201115 yr Om man har 3 kulvapen i klasserna 4 och två i 1. Kan jag då få licens på ett vapen till? Det är en 8.57 som ska in i skåpet och en gammal 8.57 ska ut.
Publicerat Januari 16, 201115 yr Om du bara ska byta till ett annat vapen ser jag inga problem med det.
Publicerat Januari 16, 201115 yr Jag har licens på sex kulvapen. Inga problem Gäller bara att kunna motivera.
Publicerat Januari 16, 201115 yr Författare Ja det är ju ett byte som ska göras. Jag vet inte om jag kan motivera fler vapen när jag arrenderar.
Publicerat Januari 16, 201115 yr Jag vet inte om jag kan motivera fler vapen när jag arrenderar. Har väl inget med arrende att göra? Jag har aldrig behövt nämna något om detta när jag motiverat mina licenser, och då har jag ändå "gått upp till" sex kuljaktvapen vid minst tre tillfällen. Och ett byte ska definitivt inte orsaka några som helst problem för en normalbegåvad licenshandläggare.