Publicerat Mars 1, 201115 yr Författare Har lagt ner det här bössprojektet nu. Det blir för kostsamt och för krångligt med pipor, kolvar osv som ska plockas från staterna. Långa leveranstider och bökigt helt enkelt. Har redan fixat en lösning på problemet, men det presenteras i en separat tråd om några dagar när det står fast. Kikarsiktet och benstöden är det enda från listan som kommer att vara detsamma MVH/Joacim
Publicerat Mars 1, 201115 yr Försåtligt men synd för jag tycker det är skoj med lite annorlunda projekt trimmade Remington,Sako och Tikka finns det nog av
Publicerat Mars 1, 201115 yr Du är numera nedgraderad till "klydderöv" för att använda korrekt skånska Är lite orolig då du överskrider både Marcus och mig i velighet
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare Försåtligt men synd för jag tycker det är skoj med lite annorlunda projekt trimmade Remington,Sako och Tikka finns det nog av Så är det väll tyvärr. Men att speciallisera ett vapen så mycket åt skyttehållet som detta hade blivit är nog inte vad jag söker just nu. Vill nog kunna passa på att jaga när tid väl grävs fram och inte bara ligga på banan. Därför kommer det att bli ännu ett kompromissvapen i min gaderob för att kunna täcka både skytte och jakt. MVH/Jocke
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare Du är numera nedgraderad till "klydderöv" för att använda korrekt skånska Är lite orolig då du överskrider både Marcus och mig i velighet Är benägen att hålla med dig Andra gången jag ringer in till polisen och ber dom riva ansökan nu. Dom börjar nog ledsna på att betala tillbaka licensavgifter MVH/Jocke
Publicerat Mars 2, 201115 yr Vill nog kunna passa på att jaga när tid väl grävs fram och inte bara ligga på banan. Därför kommer det att bli ännu ett kompromissvapen i min gaderob för att kunna täcka både skytte och jakt. Men det är väl bra att du kom till denna insikt. Det är ju trots allt du som ska ha bössan i sista änden
Publicerat Mars 2, 201115 yr Författare Men det är väl bra att du kom till denna insikt. Det är ju trots allt du som ska ha bössan i sista änden I och för sig. Men det är jobbigt ändå. Tänk vad lätt livet hade varit om man aldrig kunde ångra sig, eller så är det kanske just det det inte hade varit MVH/Jocke
Publicerat Mars 4, 201115 yr Författare Nu styr jag ratten mot Torsbo, är tämligen säker på vad jag ska ha..... Får väll se hur det slutar