Publicerat Januari 23, 201115 yr Fy.. hemskt. Jag fick tårar, fint skrivet om en gammal vän. Beklagar sorjen. Skulle nästan vilja påstå att det är värre när ett husdjur, en gammal trogen kompis som er jämte lämnar in än det är när en människa man känner lämnar in. Ett djur älskar en alltid, baktalar en aldrig,har aldrig gjort en ont. Vilken mäniska kan man säga det om.
Publicerat Januari 23, 201115 yr Beklagar sorgen Minns att jag såg bilder och läste de historier om honom och de var verkligen vackra bilder och spännande historier. De var uppskattade stunder. Glad över att få ha sett en blick av en så fin och duktig hund. Mvh Fredrik
Publicerat Januari 28, 201115 yr The dreamteam finns inte längre.. Tack älskade gammelgubben för alla år av kärlek och glädje som du gav oss Det här är den bästa bilden på hela forat som återspeglar den kärlek man har för sin hund och vad den känner tillbaka. Man fattar verkligen vilket dreamteam de har varit. Så jäkla sorgligt att den nu hamnade under den här rubriken. Beklagar.
Publicerat Februari 22, 201115 yr Håller med om bilden. Härlig !! Nöjd hund och stolt husse. Tänk om man kunde sätta ett sådant hundhuvud på en ny kropp....
Publicerat Mars 12, 201115 yr Har inte varit inne på sidorna om våra hundar på länge. En av orsakerna är väl att jag blir så ledsen när jag ser alla som förlorat sin älskade hund. Nu sitter jag här ingen med blöta ögon. Beklagar.
Publicerat Mars 21, 201115 yr Nä men har den gamle godingen fått jaga vidare i de sälla jaktmarkerna =( Usch usch...förstår att saknaden är stor =(
Publicerat Juni 7, 201114 yr Man vet att tiden med dem är begränsad. Bilden talar ju sitt tydliga språk och hunden fick ett bra liv älskad och behandlad som familjemedlem. Det är det enda som räknas och mer kan vi inte göra för dem hur mycket tårarna än trillar när kopplet är tomt efter den sista svängen ut i skogen. Har själv skiljts från två stycken inom fem år och jag saknar båda.