Publicerat Januari 23, 201115 yr Först häpnade jag, sedan tyckte jag "vafanedehär?" och slutligen tyckte jag det var rätt så kul faktiskt. Visade det för sambon som tyckte jag skulle göra tummen ned inne på tuben...men tjejer har sällan någon humor
Publicerat April 21, 201115 yr haha, tycker detta är riktigt roligt! men kanske mest eftersom jag har en granne som är med i filmen! skulle vara roligt ifall dom lagade nå vilt, tex älg/rådjur/vildsvin
Publicerat April 21, 201115 yr Sidepork....pork on its side! Hahaha klockren är han! Kolla på den när dom gör "swedish meatballs"
Publicerat April 21, 201115 yr Haha, dom där är så jävla sköna! Hade hoppats på ett gästspel i Sveriges Mästerkock
Publicerat April 21, 201115 yr Nästan lite Per Moberg stil på dom haha Morberg framstår som rena stjärnkocken jmf med dessa puckon. Sorry Wiz ser inte din humor i det hela
Publicerat April 21, 201115 yr Författare Morberg framstår som rena stjärnkocken jmf med dessa puckon. Sorry Wiz ser inte din humor i det hela Det är inte maten, det är humorn! Jag gillar brittisk humor (The Young Ones, Bottoms, Monty Python osv) Vad gäller herr Moberg så kan ju dessa herrar i alla fall säga att de inte är seriösa med sitt matslafs...
Publicerat April 28, 201115 yr Vulgärt och faktiskt roligt att titta på Han lär ju ha mjuka hälar i allafall
Publicerat Maj 11, 201114 yr Författare Vegan Black Metal Chef Riktigt välgjort om jag får säga mitt!!!
Publicerat Maj 11, 201114 yr möjligen kan man ju anse att black metal vore ganska mkt. kött men, men.... http://demonia.webblogg.se/
Publicerat Maj 12, 201114 yr Vegan Black Metal Chef Riktigt välgjort om jag får säga mitt!!! Hah! Mer medryckande än Dark Funerals första maxi och alldeles förjäkligt roligt.