Publicerat Januari 24, 201115 yr Nån som vet när man kan känna och klämma på en sån i Sverige? Christian skrev april/maj tror jag.
Publicerat Januari 24, 201115 yr Christian skrev april/maj tror jag. Jo, så har man sagt till mig, sen hoppas jag bara att det stämmer. /Christian
Publicerat Januari 25, 201115 yr Ett snabbmontage av någon typ är ju i alla fall ett grundkrav. Kanske man kan avyttra Zeissen 1,5-6, och bara köra med S&B 3-12 som man plockar av vid trånga pass... /Må Vad är det för Zeiss du har Möjlig köpare.....
Publicerat Januari 26, 201115 yr Författare Vad är det för Zeiss du har Möjlig köpare..... Det är ett gammalt hederligt Diavari-ZA Rm1 med mysig tubeffekt och putsrepor på linserna, som har sina tydliga spår av tidens tand. Tjänstgjort som drevsikte och är faktiskt ett av mina favvosikten genom tiderna . Enkelt, robust, Rm1 och sitter som en smäck på min T3:a med mellanhöga Warne QD. /Må
Publicerat Januari 26, 201115 yr Erkon- det är ju exakt vad du behöver, ett tåligt och redan inslitet sikte, så du inte behöver dalta med det. /Christian
Publicerat Januari 26, 201115 yr som jag förstår det är black bear (o brown bear) inte till för den amerikanska marknanden vilket gjort en del upprörda over there. (de e ganska komiskt med hänsyn till namnet black bear) beretta strikes again.
Publicerat Januari 27, 201115 yr som jag förstår det är black bear (o brown bear) inte till för den amerikanska marknanden vilket gjort en del upprörda over there. (de e ganska komiskt med hänsyn till namnet black bear) beretta strikes again. Rätt åt dem jävlarna, med tanke på deras exportregler...