Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är MaxW

Featured Replies

Publicerat

Jaha..då har jag ramlat hit också.  Är med på lite forum här och där. Känner en och annat som finns här.

För övrigt har jag ett gäng hundar, 2 wachtlar och hustruns Cocker. Har två jämtar som jag jagar med, men som ägs av min kusin. Har även en gammal wachtel nu är pensionerad hos min far. Jag har ju förhoppningsvis ett gäng wachtelvalpar på gång.. :)

Jag har även en arg fru (som egentligen är den mest förstående som finns)  och en son på snart 2 år som håller på att jagas in.

Jagar allt, ofta och länge.

Ok. lägger då till att jag finns i de småländska, fd skogarna.

Publicerat

Hej!

Välkommen hit!

:D

Var kommer Du ifrån då?

Publicerat

Nämen välkommen hit!  ;D ;D

Detta med arg fru kände jag igen, tror precis jaktsidan berikats med en smålänsk wachtelidiot/jaktidiot välj själv  ;D

Mvh!

Publicerat

Välkommen Max, dig tror jag att jag känner!  :D

/Martin

Publicerat

Hej MaxW, välkommen. Har du någon Wachteltik som är skimmeltecknad som inte är bokad?

Publicerat

Välkommen hit ;D

Publicerat

Verkligen kul med en smålänning till! Det kan behövas, för vi verkar inte vara allt för många bland alla norrlänningar ;)

Publicerat

--

Publicerat

hej och välkommen  :D

Publicerat

kul att du är med. vi ses.

Publicerat

Välkommen ;D

Publicerat

Vill också passa på att önska dig Välkommen.

Publicerat

hej o välkommen... gl hf

Publicerat

Hej och varmt välkommen hit!

Henrik

Publicerat

Välkommen.

Kul med Wachtel  ;)

Publicerat
  • Författare
Hej MaxW, välkommen. Har du någon Wachteltik som är skimmeltecknad som inte är bokad?

Vi får väl se. Tiken är parad och jag hoppas det tog.. :)  Valparna är planerade att födas runt den 20/4

Publicerat

Dessvärre valde han en hane utan bevisad duglighet i dessa konster trots att annan hane som "kan" fanns tillgänglig så tja det är ju inte helt säkert att det blev ngt  ;D

Mvh!

Publicerat
  • Författare
Dessvärre valde han en hane utan bevisad duglighet i dessa konster trots att annan hane som "kan" fanns tillgänglig så tja det är ju inte helt säkert att det blev ngt  ;D

Mvh!

Njae...  Hade bara ägaren till hanen inte varit så lat utan kolla höfterna, ögonlys och startan hunden på prov, så hade nog Elton kommit på frågan... Men´jag har ju avtalat med en hane inför nästa kull ju.. ;)

Publicerat

;D

Ja just jävlar, det hade jag glömt, hustrun ska ränna på prov och skämma ut sig med vår wachtel  :-[ Känns som ett skoj projekt, se till att tjata rejält där Max!

Mvh!

Publicerat
  • Författare
;D

Ja just jävlar, det hade jag glömt, hustrun ska ränna på prov och skämma ut sig med vår wachtel  :-[ Känns som ett skoj projekt, se till att tjata rejält där Max!

Mvh!

Jag är ganska säker på att du inte har det misnta att vara orolig för där. Tror faktiskt att du nog skulle kunna köra honom i öppen klass till hösten. Han har kapaciteten..

• 1 month later...
Publicerat

Välkommen... ;D ;D

Publicerat

[move]VÄLKOMMEN[/move]  ;D

Publicerat

Välkommen!!!

Publicerat

Välkommen Välkommen!

MVH/Jocke

Publicerat

Välkommen!