Publicerat Februari 8, 201115 yr Fick följande av Rikard på jaktmarkerna.se: Ämne: Öppet-hus SAKO-tema! Goddag medlemmar av denna jaktsekt! På Torsdag den 17 Februari mellan 16-20.00 är det öppet-hus på Jaktmarkerna! Provskjut SAKOs produkter! Tikka, Sako, Benelli, Swarovski mm! Att provskjuta kostar 100:- + ammunition ca 155:-! Varmt välkomna! Rikard, Jaktmarkerna Är det någon som är intresserad av att hänga med? Bil går från Stockholm vid ca 15.00.
Publicerat Februari 8, 201115 yr Vart i landet är det? Du vet där Jaktmarkerna ligger, eller med andra ord Virå Bruk. -jag kan inte bli med annars hade det väl varit roligt som tusan att få panga loss lite. /Christian
Publicerat Februari 8, 201115 yr Jag ska dit, men jag ansluter från Nyköpingshållet Blir skoj det här
Publicerat Februari 8, 201115 yr Undra om de har med de nya Sako 85-modellerna? Är det någon som åker dit så är en spaningsuppgift från mig att klämma på och avfyra en 85 Black Bear, och komma med ett utlåtande.. /Må
Publicerat Februari 8, 201115 yr Hmmm..Enligt elaka rykten så har min sprojjtans tikka t3 light fjösig kolv ...vill inte riskera att få sanningen kastad på mig så jag avstår nog Men tack för tipset Wizzie Och om allt går som det ska dagen innan så är jag nog en aning öm i axeln också
Publicerat Februari 8, 201115 yr Författare Jag ska dit, men jag ansluter från Nyköpingshållet Blir skoj det här Då syns vi där då!
Publicerat Februari 8, 201115 yr Författare Hmmm..Enligt elaka rykten så har min sprojjtans tikka t3 light fjösig kolv ...vill inte riskera att få sanningen kastad på mig så jag avstår nog Men tack för tipset Wizzie Och om allt går som det ska dagen innan så är jag nog en aning öm i axeln också Äsch, fjösig vet jag inte... får väl klämma lite om den följer med den 16 för att ge ett omdöme Vad är lite öm i axeln mot en bal på slo.... skytte på jaktmarkerna
Publicerat Februari 9, 201115 yr Är det verkligen ingen som vill panga underligt! Att skjuta som är så skoj, fast en del hängivna skyttar är förmodligen utpumpade efter Skurebo500
Publicerat Februari 9, 201115 yr Det är ju det där med att vara på arbetet också... Suget är det det inget fel på. /Christian
Publicerat Februari 14, 201115 yr Författare Verkar som om avresan måste förläggas en timme senare (16.00 alltså) så om det gör någon skillnad för intresserade så börjar det dra ihop sig till final call! Bil finnes som sagt men deltagare saknas
Publicerat Februari 14, 201115 yr Då borde du (förhoppningsvis ni) vara på plats runt 17.30. Då ska ja inte åka allt för tidigt hemifrån så kanske vi möts på plats Ev. får jag med någon forumist eller i af framtida forumist, jobbar på att få in honom på forat Mvh
Publicerat Februari 16, 201115 yr SKIIIIIIIT! Mor min som skulle passa lilleman kanske måste åka till Uppsala imorn, jag får reda på det imorn först. Men det kan äventyra mitt deltagande. Men om jag tar mig dit så håller jag utkik efter en stor galt med lite taskig tandvård då
Publicerat Februari 16, 201115 yr Kollade just upp vart det låg och det är ju inte direkt långt blir kanske en sväng dit
Publicerat Februari 16, 201115 yr Författare SKIIIIIIIT! Mor min som skulle passa lilleman kanske måste åka till Uppsala imorn, jag får reda på det imorn först. Men det kan äventyra mitt deltagande. Men om jag tar mig dit så håller jag utkik efter en stor galt med lite taskig tandvård då Hoppas det löser sig. Tunnhårig större galt åkandes i röd V70 stämmer bra!
Publicerat Februari 16, 201115 yr Ja ska dit har ja bestämt mig för även om grabben ska med. Kommer i en silvergrå 9-5a o så har ja i värsta fall min avatar i famnen. Väl mött
Publicerat Februari 16, 201115 yr Ja ska dit har ja bestämt mig för även om grabben ska med. Kommer i en silvergrå 9-5a o så har ja i värsta fall min avatar i famnen. Väl mött
Publicerat Februari 17, 201115 yr Författare Nu är det SISTA CHANSEN att få skjuts ner till Virå. PM:a om intresserad.
Publicerat Februari 17, 201115 yr Fick just mail ifrån Jaktmarkerna igen som följer. Rikard Jaktmarkerna Åfors den 17 februari kl. 12:20 Idag mellan 16-20 är det somsagt SAKOkväll på Jaktmarkerna! Kommer finnas ett 10-tal olika nya bössor (SAKO Tikka Benelli) att prova med trevliga kikare (Svarowski) inne på jaktbion! Eller vad sägs om att prova precisionen med SAKO TRG i vår inskjutningstunnel? bästa träffbild på 3 skott vinner ett pris! Vi ses! Rikard @ Jaktmarkerna Ska bli skoj o pröva TRG för ja har barnvakt ikväll