Publicerat Maj 5, 201412 yr Har ett berett rådjursskinn men det lossar hår som tusan. Är vinterpäls den fällen. Så sommarpäls är det som gäller? Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 5, 201412 yr Så sommarpäls är det som gäller? Skickas från min iPhone via Tapatalk Vet int om dom fäller.
Publicerat Maj 5, 201412 yr Har fått ett litet hörn av rummet och sorterat ut största hjorten, första hjorten, första bocken och roligaste hjorten (kul jakt). Tre bäver skallar i hyllan också. Har faktiskt inte så många fler trofer än så då jag mest skjuter kalv, smaldjur och årsgrisar. Vore kul att fixa till hörnet lite mer, blir lite platt med vita väggar och vitt tak.
Publicerat September 30, 20205 yr Författare Detta är en populär post. Nyare bilder på ett stökigare rum..
Publicerat September 30, 20205 yr 5 hours ago Ijahman sa: Nyare bilder på ett stökigare rum.. Det där är min dröm ? å du min hjälte Skit i troféerna men jag vill veta hur du gör för att få till så mycket fritid att du hinner få till samlingen ? Skämt åsido, mycket stiligt ?
Publicerat September 30, 20205 yr Författare 1 hour ago charlie sa: Det där är min dröm ? å du min hjälte Skit i troféerna men jag vill veta hur du gör för att få till så mycket fritid att du hinner få till samlingen ? Skämt åsido, mycket stiligt ? Haha! Tack! Tidsbrist är något även jag känner igen! Men all tid som blir "över" spenderas i skogen.
Publicerat Oktober 8, 20205 yr Detta är en populär post. Använder torpet som troférum. Första hanviltet av varje sort samt en kapitalkron och en uppstoppad räv. ?