Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

En gång till - Virå 13/4 kl. 17.00-20.00

Featured Replies

Publicerat

*bevkarar denna tråd med ännu större intresse*

• 2 weeks later...
Publicerat

Imorn är det rock'n roll B)

Publicerat

DET BLIR ÖS SOM FAN !

Publicerat

Skulle du låna bössa där eller?

Jag kommer ha med båda.

Publicerat

Skulle du låna bössa där eller?

Jag kommer ha med båda.

lånar nog

Publicerat

Wooohooo!! :P

Publicerat

30 minuter kvar innan upphämtning av Fitz och Wizzie för färd mot Virå. :D

Publicerat

Jävlar vad kul det va :D sköt bara 120plugg, kul och träffa lite forumister med ;)

Publicerat

Jävlar vad kul det va :D sköt bara 120plugg, kul och träffa lite forumister med ;)

Publicerat

Riktigt skoj! Som alltid :blush:

Det bästa av allt var att klantarslet AndreasA blandade ihop 13/4 med 18/4 så han missade alltihop :lol:

Men bubba och Jensa fick hoppa in med ultrakort varsel, och gjorde det med bravur ^_^

Så alla i kör nu!!!

AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!!

:lol:

Publicerat

Riktigt skoj! Som alltid :blush:

Det bästa av allt var att klantarslet AndreasA blandade ihop 13/4 med 18/4 så han missade alltihop :lol:

Men bubba och Jensa fick hoppa in med ultrakort varsel, och gjorde det med bravur ^_^

Så alla i kör nu!!!

AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!! AndreasA är sämst i hela världen!!!

:lol:

Ha ha ha... Ja fy fan vilken tavla :lol: Han verkade inte helt nöjd med debaclet.

För övrigt: Ett par nya ansikten till och det är alltid trevligt.

Applåder till Bohman som bjöd på rökta godsaker! Smaskigt värre. Behövdes för att balansera upp socker/smörchockerna som bestod av de numera standardiserade toscakakorna från Systrarna (här drar vi applåderna för Wizzie) och allt annat snask man kan smeta i sig därnere.

Skyttemässigt var jag jävligt nöjd första vändan. Andra vändan var det ideligen eftersök blandat med helbommar :angry:

Tack för den här gången alla glada. Ses när vi råkas!

//F

Publicerat

Andra vändan var det ideligen eftersök blandat med helbommar :angry:

Alltså, jag tror det var fler som hade lite problem med att träffa ekorren. :blush:

Publicerat

Alltså, jag tror det var fler som hade lite problem med att träffa ekorren. :blush:

Ha ha ha... Jo det var just den jag menade :rolleyes:

//F

Publicerat

Detta duger inte jag MÅSTE snart upp dit o skjuta lite..

//

Publicerat

Får man fråga vilka som blev träffade? ;)

Publicerat

Ekorren var ju faktiskt ganska lätt att pricka, visst den är liten och kvick men den höll ju en rätt gynnsam kurs.

Tyckte överlag att det var bra skytte -_-

Publicerat

Jahapp..Andra försöket för mig. Sjukt kul och lärorikt :) Även roligt att återse de andra tokarna från detta forum ;)

Riktar naturligtvis ett extra tack till mbbmbboohmaan och Wizzie för smarrig skaffning :wub:. Så gör även mina två bihang för dagen :P

Min egen prestation då ? Inte helt nöjd med anläggningen mot axel/kikare, får liksom leta efter riktmedlet och det hinns fan inte med på Virå med reptilsnabba grisar. Måste fixas till på något sätt. Annars så var det blandade skott med eftersök och knallfall :) Tänkvärd kommentar på väg hem i bilen: Fan 98% av skotten skulle man aldrig dragit iväg i verkligheten.

AndreasA ja...Man kan ju logga in här ibland å kolla PM :P

/M

Publicerat

En annan infallsvinkel:

För varje gång du är där så sjunker dessa 98%...

Mer träning ger möjligheter att ta "nya" skott som man inte skulle tagit tidigare.

Publicerat

En annan infallsvinkel:

Mer träning ger möjligheter att ta "nya" skott som man inte skulle tagit tidigare.

Absolut !!

Du har så rätt i det. (bli inte uppnäst nu) :P

Publicerat
  • Författare

Tack till alla deltagare och speciellt till Bubba och Jensa som klev in med kort varsel så vi blev fulltaliga :wub:

Det rökte var riktigt smaskigt! Stort tack för det Bohman :wub:

Nä datum är inte alltid det enklaste :P

Lärorikt är det men väntar bara på att få skjuta med egen bössa så man inte behöver vänja in sig med den man lånar varje gång.

Stort tack till Rikard också givetvis, alltid välordnat och skitkul!

Publicerat

En annan infallsvinkel:

Förutom att det är roligt och att man minskar risken för skadeskjutning så är ju detta anledningen till varför man övar.

Jag vill inte känna att mina brister hindrar mig från att ta ett skott utan snarare så att mina kunskaper och färdigheter ger mig möjligheten. Sen är det nog lätt att få lite övertro på sina kunskaper men då är det väl mer träning som återstår...

Ofta när man hör någon klaga över hur en skytt beter sig ( det är oansvarigt hit o dit att ta det skottet) så är det ju den som klagars tillkortakommanden som lyser igenom. Dvs kan inte jag så går det inte....

Sorry för OT :blush:

//