Publicerat Mars 8, 201115 yr Här är programmet för jägarduvan, lerduve stig/sporting. http://www.jagareforbundet.se/Jagarenojakten/Jaktskytte/Jaktskyttetavlingar/Jaktskyttetavlingar-2010/Jagarduvan-2010/
Publicerat Mars 16, 201115 yr På söndag är det jägarduvan i Flen, några som ska dit?? Nä. Har jakt bokad. Däremot blir det tävlingspremiär i Mälarcupen nästa helg. Har lyckats missa två tävlingar så det ska bli riktigt kul att komma igång igen. Lycka till i Flen vettja! //F
Publicerat Mars 16, 201115 yr Författare Ska göra mitt bästa, är inbjuden på rävjakt åxå......plus ett födelsedags kalas på hemmaplan..........men allt går ju att kombinera.
Publicerat Mars 17, 201115 yr Jag kommer jobba där:) Så jag kör nog stigen på lördagen, men jag komemr sitta och skriva in allas namn och ta betalt så du får säga hej!
Publicerat Mars 17, 201115 yr Författare Lutar nog åt att jag kommer, ska se hur blyg jag är.............
Publicerat Mars 17, 201115 yr Äsch jag ska ju ändå ta dina pengar och ditt namn:D Ja, Pippi Långstrump från Kumla är ju inte så vanligt så det lär du ju inte missa
Publicerat Mars 17, 201115 yr Ja kommer att åka dit med ett gäng från oppunda jsk Fler från forumet som ska dit? //Martin Nordström svart väst med svart/gul tröjja under, gulorange keps, jaktkängor och jaktbyxor på PS. om ni ser mig och ja är påväg att skjuta så vill ja helltst inte att ni hälsar, hatar att bli störd innan skjutning, men efter stationen äre bara att kliva fram!
Publicerat Mars 17, 201115 yr PS. om ni ser mig och ja är påväg att skjuta så vill ja helltst inte att ni hälsar, hatar att bli störd innan skjutning, men efter stationen äre bara att kliva fram! Okej då tar jag med ett signalhorn då :D
Publicerat Mars 17, 201115 yr Motstånd? Nja räkna inte med motstånd när ja är med. Snarare än sista plats
Publicerat Mars 17, 201115 yr Jag kommer vara den som tar betalt och som skriver in era namn när ni anmäler er:P förmodligen svarta snickar byxor och något jaktigt i klädväg, förjäkla bra med snickarbyxor, exakt 25 plug går ner i fickan man har för spik:D
Publicerat Mars 17, 201115 yr Ja kommer att åka dit med ett gäng från oppunda jsk Fler från forumet som ska dit? //Martin Nordström svart väst med svart/gul tröjja under, gulorange keps, jaktkängor och jaktbyxor på PS. om ni ser mig och ja är påväg att skjuta så vill ja helltst inte att ni hälsar, hatar att bli störd innan skjutning, men efter stationen äre bara att kliva fram! hehe då ska jag skrika MARTIN ! precis innan du roppar ut duvorna
Publicerat Mars 17, 201115 yr hehe då ska jag skrika MARTIN ! precis innan du roppar ut duvorna tror ja stänger av hörselskydden under hela dagen skaru dit?
Publicerat Mars 18, 201115 yr tror ja stänger av hörselskydden under hela dagen skaru dit? hahaha ja det lutar åt det iaf
Publicerat Mars 19, 201115 yr Var och sattupp och provsköt banan idag, den var riktigt trevlig! Jag kommer sitta i kassan mellan 10 och 12 sen ska jag nog skjuta en sväng runt 12 snåret!
Publicerat Mars 19, 201115 yr Författare Kastar tyvärr in handuken, blir rävjakt å födelsedags kalas.
Publicerat Mars 20, 201115 yr Årets första stig avklarad, gick pisshelvetesjäklaskitdåligt Första varvet 13/24 andra varvet 15/24. Men de var ju första hagelsmällarna sen i början på januari så får vell skylla på de Nya tag nästa helg och då ska farsan med /Martin