Publicerat Mars 26, 200719 yr Det blev en hel del jakt med kameran också och det är minst lika kul faktiskt. Denna lyckades jag smyga min nära inpå och lät den överleva.
Publicerat Mars 26, 200719 yr Som sagt, det är minst lika kul med kameran + att det är mycket svårare.
Publicerat Mars 26, 200719 yr Nåja ibland ville man skjuta med bysse med. Två skott tre ripor Trodde jag sköt på en ensammen ripa, men i träffen såg jag att det flaxade till ytteligare en precis bakom ;D
Publicerat Mars 26, 200719 yr Nåja nu fick ni några av de drygt 350 bilderna jag sköt iväg, hoppas ni gillade dom. / Seger :-*
Publicerat Mars 27, 200719 yr Här kommer mina bilder från årets vinterripjakt. Äntligen på väg, flertalet orrar och tjädrar satt längs vägen upp och gjorde att jaktabstinensen närpå kokade över.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Från bilen till stugan uppe på fjället har vi en 15 km lång skotertur framför oss.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Det blev en ordentlig löptur nerför fjällbranten, både för skytt och den skadskjutna ripan, som tillslut hamnade i säcken.
Publicerat Mars 27, 200719 yr Så här nöjd kan man se ut om man lyckats fylla baglimits till lunchtid....