Publicerat Mars 30, 201115 yr Ja vilka har man jagat med? Är ju en jaktsnyltare av stor rang, men vet i fan om det blir så många här. Eliasson 6,5x57r MaxW Skuris NS Nilz Gustaf4000 Mats-bengt RogerL Patron M.R Är säkert några jag glömt. Men ber om ursäkt i så fall.
Publicerat Mars 30, 201115 yr Ja vilka har man jagat med? Är ju en jaktsnyltare av stor rang, men vet i fan om det blir så många här. Eliasson 6,5x57r MaxW Skuris NS Nilz Gustaf4000 Mats-bengt RogerL Patron M.R Är säkert några jag glömt. Men ber om ursäkt i så fall. Inte jaktsnyltare, det heter hundförare //
Publicerat Mars 31, 201115 yr Inte jaktsnyltare, det heter hundförare // Ja, man vet ju hur uppskattad man är som person när nån tjomme ringer och frågar om hunden har lust att komma och mota fram lite djur...
Publicerat Mars 31, 201115 yr Jag är ganska ny på forumet så jag vet inte om jag har jagat med/hos någon här, men nog är det trevligt att få möjlighet att jaga olika vilt och marker. Med det sagt så anmäler jag härmed mitt intresse för gästjakter och ställer givetvis mig själv och "mina" marker till förfogande om det är någon som vill komma till Dalarna och jaga. Ursäkta trådkapningen
Publicerat Mars 31, 201115 yr Ska se om jag får ihop (kommer ihåg) detta: AndreasA Fredrik L Jansson 67 Mickel Johka Revper Strömming Mandreas Matte Holst Jensa Ekebo First Clas MKJ Mattias Dahlström Hipshot Vesslan Donken Ari Antti Finhunter Kokko Jonnegonne Grytjägar'n Mbbohman Urax Stojjan Carl_Corro L-B Gnobben Schenan SuNe Suna Keybone Pikehunter Dard Rodent bubba Fornander Matte Larsson Hylsan Patrick Hanné Sedan är det nog ett gäng till som jag inte kommer ihåg. Det hela började med att jag bjöd in ett gäng forumister på en grisjakt för 2 - 3 års sedan där vi alla nog insåg att det vore rikitgt trevligt att hålla kontakten (både på gott och ont).
Publicerat Mars 31, 201115 yr Ja vilka har man jagat med? Är ju en jaktsnyltare av stor rang, men vet i fan om det blir så många här. Eliasson 6,5x57r MaxW Skuris NS Nilz Gustaf4000 Mats-bengt RogerL Patron M.R Är säkert några jag glömt. Men ber om ursäkt i så fall. Kom på några till. Mekus K9 Petter Finns säkert fler som jag missat.
Publicerat Mars 31, 201115 yr Dessa har jag haft jakt/skytte samkväm med i någon form... som sagt så kan ju någon ha missats! Anders C AndreasA BjörnS Carl_Corro Christian N dahlström Dard Donken Ekebo Finhunter First Clas Fitzenstrahl Fornander Gnobben Gorm HairLipp Hans Hillebola Hipshot Hylsan Jensa Johka Keybone Linkis Mac West Mad Mike Mandreas Matte Holst Matte Larsson Mattias Dahlström Mbbohman Mickel Mikael Moilanen MKJ Orjant Pertan Pikehunter Rodent Roggman Schenan Stojjan Strömming Suna Tomas Mamre Tomcec Tropps Ullmenkott Walle90 Wallin Vesslan
Publicerat April 2, 201115 yr Får väl även jag fundera över vem jag jagat med här på sidan..vet ialla fall att jag inte jagat med Musköt, han vill ju aldrig komma På oomkullrunklig första plats kommer Urax...hänger nog ihop med att vi samkör sedan 14-års åldern.. På en nästa lika självklar andraplats kommer CC (Carl Corro).. Resten kommer utan inbördes ordning... First - clas Orjant Vesslan Hipshot Jansson 67 Jensa Revper Ari Finhunter MKJ Ekebo Fornander Storviltjägaren Mongoboman Pikehunter Mattias Dahlström Mickel Hylsan (tror jag) Schenan Gorm Telgetok Micke Molainen Ivan Dard Utöver dessa har jag träffat ett antal till i andra sammanhang Vet att jag jagat med ytterligare minst en forumist vars nick jag glömt.. Kan vara så att jag också glömt någon, ber i så fall om ursäkt för det..
Publicerat April 2, 201115 yr Mkj Stojjan carl_corro Orjant Urax Vesslan Jansson 67 Jensa Revper Ari Finhunter RR Hector Gäddodon-gädda Foxkiller Jacko jaktgalen Hpda janne Kh Partys sjulis Ekebo Fornander Jörgen69 Mongoboman Pikehunter Mattias Dahlström Mickel Johka Hylsan Schenan Grytjägarn Micke Molainen Kokko Rille Mango ehnebom Jonnegonne Keybone Linkis walle90 Davjon Dard Hairlipp Träffat utanför en skog Hiphop Totti Slaktar ulmenkotten Matte holst Kettukiller Taxmannen från piteå,kommer ej på namnet nu Alltid på bortaplan aldrig på hemma
Publicerat April 2, 201115 yr Mkj Stojjan Orjant Urax Vesslan Jansson 67 Jensa Revper Ari Finhunter RR Hector Gäddodon-gädda Foxkiller Jacko jaktgalen Hpda janne Kh Partys sjulis Ekebo Fornander Jörgen69 Mongoboman Pikehunter Mattias Dahlström Mickel Johka Hylsan Schenan Grytjägarn Micke Molainen Kokko Rille Mango ehnebom Jonnegonne Keybone Linkis walle90 Davjon Dard Hairlipp Träffat utanför en skog Hiphop Totti Slaktar ulmenkotten Matte holst Kettukiller Taxmannen från piteå,kommer ej på namnet nu Alltid på bortaplan aldrig på hemma Fan man kom inte med på listan, får väl jobba på det till nästa år.
Publicerat April 2, 201115 yr Fan man kom inte med på listan, får väl jobba på det till nästa år. Fan Calle, du är ju lite som den Beige kunden i "Macken"
Publicerat April 2, 201115 yr Fan man kom inte med på listan, får väl jobba på det till nästa år. Dom mest självklara man missar kan vara för jag minns inte ett spadtag från din sida
Publicerat April 2, 201115 yr Dom mest självklara man missar kan vara för jag minns inte ett spadtag från din sida ...men du kommer kanske ihåg något gnäll
Publicerat Maj 17, 201115 yr Dom mest självklara man missar kan vara för jag minns inte ett spadtag från din sida Hylle....tror jag är taxmannen du söker...