Publicerat Mars 8, 200620 yr En tjej från stockholm med nytagen jägarexamen.. Men pga av ändrade familje förhållande så har jag blivit ganska så vilsen ang jakt.. inga av mina vänner jagar!! :'( Mmm... så nu sitter jag här med examen i betong o asfalt.. : Men jag hade inte tänkt ge upp!! utan är här för att lära mig mer om jakt och lära känna nya vänner med samma intresse..!! Jag har fått föja med på björn o älg jakt som fick mina ögon att öppnas för en ny värld... kunde inte inte drömma om att lilla jag skulle börja jaga men nu e jag på gång.... ;D
Publicerat Mars 8, 200620 yr Hej! Välkommen hit och Vi hoppas på att Du kommer att trivas här. Kul med en tjej till på forumet.
Publicerat Mars 8, 200620 yr Välkommen hit Vilsen. Här lär du träffa vänner som säkert du får hänga med ut och jaga, det finns endel jägare från dina trakter här på jaktsidan. Kul att du fått upp ögonen för det bästa intresse som finns Jakten
Publicerat Mars 8, 200620 yr Välkommen! Nu låter det här kanske konstigt men hur gammal är du och vad heter du?
Publicerat Mars 10, 200620 yr Hej tack!! känns bra att vara välkommen hit!! även om man e väldigt grön!! : jag e snart 30 år och heter Lena..! E det något mer ni vill veta är det bara att höjta till..
Publicerat Mars 10, 200620 yr Hej och välkommen, jag tror att du kommer trivas häroch det är ju alltid trevligt med yttligare en tjej på forumet
Publicerat Mars 10, 200620 yr Hej tack!! känns bra att vara välkommen hit!! även om man e väldigt grön!! : jag e snart 30 år och heter Lena..! E det något mer ni vill veta är det bara att höjta till.. Kul med fler 08:or. Välkommen hit! Det börjar snart bli dax att ordna ett 08 träff. ;D ;D
Publicerat Mars 10, 200620 yr Hej Hej och välkommen! Mycket trevligt med lite kvinns här på forumet Kul med fler 08:or.Välkommen hit! Det börjar snart bli dax att ordna ett 08 träff. ;D ;D Jag kan för all del räkna mig som 08:a om det blir en träff av Men lägg den i så fall runt tiden i maj när widforss auktion är, för då är jag ändå i sthlm! MVH/Jocke
Publicerat Mars 10, 200620 yr Varmt välkommen! Du kommer att trivas här....stämningen är bra här till skillnad från vissa andra forum. Vildhog
Publicerat Mars 10, 200620 yr Det börjar snart bli dax att ordna ett 08 träff. ;D ;D Kvalar man in till den träffen som 0152:a ....känner mig förbannat ensam från Sörmland här på forumet. :'( Vildhog
Publicerat Mars 10, 200620 yr Välkommen! Nu låter det här kanske konstigt men hur gammal är du och vad heter du? Smörputte ;D
Publicerat Mars 10, 200620 yr Kvalar man in till den träffen som 0152:a ....känner mig förbannat ensam från Sörmland här på forumet. :'(Vildhog Klart du gör, enligt min fru så kunde jag llika gärna flytta till sörmland eftersom jag ändå tillbringar all ledig tid där så jag ser mig nästan som sörmlänning ;D Vi var och tittade på ett par hus ute på selaön förra sommaren,men till min stora sorg så insåg jag att resorna till och från jobbet skulle bli för tunga :'( Att byta 8min i bilen mot 1tim 15min kräver nästan en fanatiker.....men en vacker dag så. /Micke
Publicerat Mars 10, 200620 yr Oj.. vad glad jag blir att det var så många som hälsade mig välkommen!!! Det värmer.. känner mig väldigt välkommen.. tack!! Jag e med på en träff i stockholm.. alltid trevligt att lära känna andra... Hoppas att ni får en trevlig kväll...
Publicerat Mars 10, 200620 yr Klart du gör, enligt min fru så kunde jag llika gärna flytta till sörmland eftersom jag ändå tillbringar all ledig tid där så jag ser mig nästan som sörmlänning ;DVi var och tittade på ett par hus ute på selaön förra sommaren,men till min stora sorg så insåg jag att resorna till och från jobbet skulle bli för tunga :'( Att byta 8min i bilen mot 1tim 15min kräver nästan en fanatiker.....men en vacker dag så. /Micke Kul att man platsar i gänget ;D Jag hade samma problem med frugan ja med ;D Men jag sa att om vi flyttar från betongen som vi båda vill så får jag ju närmare jaktmarken och då kommer jag ju hem fortare........hehe va smart jag va....att jag sedan jagar mer än jag nånsin gjort förrut....var ju en (o)önskad effekt.... ;D Jag jobbar i Tokstan så jag har BARA 40 minuter till jobbet...helt ok anser jag....värt varenda minut i resväg att bo på landet, man mår fan så mycke bättre här. FÖR FAN FLYTTA GENAST! Vildhog
Publicerat Mars 10, 200620 yr Oj.. vad glad jag blir att det var så många som hälsade mig välkommen!!!Det värmer.. känner mig väldigt välkommen.. tack!! Jag e med på en träff i stockholm.. alltid trevligt att lära känna andra... Hoppas att ni får en trevlig kväll... Klart vi får en trevlig kväll.....vi sitter ju här på forumet och dricker Wiskey...och snackar skit med varandra ;D
Publicerat Mars 12, 200620 yr välkommen och grön har alla varit nån gång och man lär sig hela tiden nått nytt inom jakten det e de som gör den så rolig ;D ;D