Hoppa till innehåll

Vem Fan är J Waxin


waxin

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • J Waxin

    17

  • waxin

    11

  • shamani

    5

  • michael_isaksson

    3

Japp spammad var ordet, sa Bill.

Vi den här tidpunkten på kvällen så är Jonny full, trött och ligger förmodligen och sover..

Eller vänta det är ju jag som är trött och börjar bli full.

Ähh, vivala Waxin

Vänta tills han kommer igång och berättar tokiga jakthistorier, som när vi pangade duvor så vilt så vi, han, jag eller någon sköt av kornet på han hagelbössa... :lol:

HAHA fy fan va vi hade roligt. Många skott blev det men inte mycket duvor. Känns som det kvittar om har korn eller ej träffar iallafall inte kan ha att göra med min skelögdhet!!! /JW

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

nör ???? förstår att det är Smålänska men vad betyder det på rikssvenska

OK felstavning möjligen lite Vetlanda mål ska var när. :D

lasse

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja du jompa undrar om du vet vad du gett dig in på , ser att Robban är inne och läser och det är en av de mest skeva fast trevligaste Buttfuckern jag träffat.

Vänta tills du kommer åt dagböckerna spå ska du få läsa om galenskap

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

HAHA fy fan va vi hade roligt. Många skott blev det men inte mycket duvor. Känns som det kvittar om har korn eller ej träffar iallafall inte kan ha att göra med min skelögdhet!!! /JW

Hrrm...Klent antal fingrar OCH skelögd :ph34r: Är du helt hundra på att det inte hänger en banjo på nå´n vägg därhemma ? :lol::P

Kram

/M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hrrm...Klent antal fingrar OCH skelögd :ph34r: Är du helt hundra på att det inte hänger en banjo på nå´n vägg därhemma ? :lol::P

Kram

/M

Haha nej då det är nog lugnt. jag är nog ganska normal tror jag :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja du jompa undrar om du vet vad du gett dig in på , ser att Robban är inne och läser och det är en av de mest skeva fast trevligaste Buttfuckern jag träffat.

Vänta tills du kommer åt dagböckerna spå ska du få läsa om galenskap

Har du också en märklig dialekt? ;):lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det här kan aldrig sluta väl, men välkommen ska du vara Jonny. :D;)

Hahaha nej du har nog rätt Freddie men jag ska nog överleva :unsure: /jw

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Känns som han kommer upp i inläg bara genom denhär presentationen.

Välkommen ska du vara iaf:)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja ja, välkommen dårå :rolleyes:

Du lär ju inte va värre än Waxin-wannabeen :ph34r:

Tack!! Nej det är sant jag är helt normal till skillnad mot WAXIN. /JW

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack!! Nej det är sant jag är helt normal till skillnad mot WAXIN. /JW

ÖHHH yea right, om du säger det så..

Om vi ska vara lite seriösa. Jonny det finns en hel del trådar om Kråk och duvjakt, samt en himmla massa läsvärda trådar om injagning av hundar. kan vara lite svårt i början att hålla reda på trådarna så slå en signal om du vill ha support.

Är det något du inte fattar så ta kontakt med någon Moderator så hjälper de dig.

Fördelen med detta forum är att det finns så sjukt mycket kunskap om allt möjligt, vi har riktiga experter på det mesta. Typ Datorer och telefoner=Wizard, Kråkor=Hipshot. Hagelskytte=Wizard igen, som bott och skjutit en hel del på den regninga och blåsiga ön. Motorcycklar Pertan bla. Hemma fix, el och eftersök= NS mm.

/Den mindre men bättre Waxin

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hemma fix, el och eftersök= NS mm.

Hemmafix o el.. :blink: E ru sur på din namne :lol:

NS har förutom ovan en högt utvecklad estetisk talang avseende klädsel med mera :excl:

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hemmafix o el.. :blink: E ru sur på din namne :lol:

NS har förutom ovan en högt utvecklad estetisk talang avseende klädsel med mera :excl:

Mvh!

För h-vete.. det kan bli väldigt fel med dessa rekommendationer..:blink:

Har redan fått förfågan via PM om jag kan laga hushållsmaskiner o dra el o vatten osv...

Vem faen har påstått att jag kan det..:o

Som väl är så är jag ödmjuk o försöker inte "laqa o fixa" andras grejer.. blir så dumt då..

Jag är bara väldigt lycklig om jag kommer ur fix o lagandet med livet i behåll... De jag "lagar" brukar inte bli så bra om det inte har med mat o göra ;)

O får väl passa på o hälsa J Waxin välkommen till forummet oxå nu när jag ändå halkade in här..

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För h-vete.. det kan bli väldigt fel med dessa rekommendationer..:blink:

Har redan fått förfågan via PM om jag kan laga hushållsmaskiner o dra el o vatten osv...

Vem faen har påstått att jag kan det..:o

Som väl är så är jag ödmjuk o försöker inte "laqa o fixa" andras grejer.. blir så dumt då..

Jag är bara väldigt lycklig om jag kommer ur fix o lagandet med livet i behåll... De jag "lagar" brukar inte bli så bra om det inte har med mat o göra ;)

O får väl passa på o hälsa J Waxin välkommen till forummet oxå nu när jag ändå halkade in här..

Haha fasiken jag som behövde hjälp med elvispen ;) Tack i allafall. /jw

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För h-vete.. det kan bli väldigt fel med dessa rekommendationer..:blink:

Har redan fått förfågan via PM om jag kan laga hushållsmaskiner o dra el o vatten osv...

Vem faen har påstått att jag kan det..:o

Som väl är så är jag ödmjuk o försöker inte "laqa o fixa" andras grejer.. blir så dumt då..

Jag är bara väldigt lycklig om jag kommer ur fix o lagandet med livet i behåll... De jag "lagar" brukar inte bli så bra om det inte har med mat o göra ;)

O får väl passa på o hälsa J Waxin välkommen till forummet oxå nu när jag ändå halkade in här..

Jo, men har inte personen ifråga läst dina trådar om det ena och det andra så kan man lätt bli vilseledd... ;) Men en sak är säkert, NS, INGEN kan "laga" som du... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om upplänska är en märklig dialekt så har jag det :D

Mja, nu var det väl så att det var waxin UTAN "J" som trampade i klaveret efter att ha kommenterat någon annans miss... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.









×
×
  • Skapa ny...